Hallo , Mijn zoon is nu net 3 maandjes en krijgt volledig BV. We willen wachten met vast voedsel tot hij 6 maandjes is, vanwege allergieen. maar rond 4 maand willen we wel sávond een flesje afgekolfde met met rijstebloem gaan geven ( bambix vanillle o.i.d) Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik elke avond een fles afgekolfde melk heb? Ik heb een handkolf van Tommee tippee , dat werkt prima , maar ik kan eigenlijk pas goed kolven als ik een "plof" borst heb! als men borst niet vol en hard aanvoelt lukt het kolven ook niet zo goed. Heb je tips ???
Hoi. Je kan na de ochtendvoeding nakolven. In de ochtend heb je de meeste melk. Kijk even hoeveel je dan nog kolft en kolf evt. wat vaker na, na een voeding. Groetjes Saskia
Ook als je baby s'nachts nog drinkt ?? dat je dan extra melk hebt s'morgens ?? IK zal het eens proberen! dankjewel ! Dan heb ik nog een vraagje : Opeens komt mijn zoontje s'nachts weer om de drie uur , terwijl hij hier eerder wel 4/5 uur tussen kon laten ! Hoe kan dit opeens , en is er iets wat ik hier aan kan doen ?
Hoi. Je kleintje is nu 3 maanden. Dit een een bekend moment dat ze regeldagen krijgen. Dit houd in dat je kleintje vaker en korter aan de borst gaat drinken om op die manier jou productie op een natuurlijke manier op te hogen naar het punt wat hij nodig heeft. Deze dagen duren meestal een paar dagen. Geef hier aan toe, want het is om een goede rede Groetjes Saskia
Hij drink alleen s'nachts meer ! Lijkt haast wel of hij dag/nacht ritme opgedraaid heeft . Nu al een 3e nacht gehad met vannacht om de 2 uur wakker! overdag wil hij niet meer drinken dan normaal, zijn dit dan ook regeldagen ?
Hoi, Waarschijnlijk zijn dit echt zijn regeldagen (nachten) Sommige kindjes doen dit juist alleen overdag of juist alleen 's nachts. Geef er voor nu aan toe. Groetjes Saskia