Hoesten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Onze dochter is weer eens goed verkouden (is ze eigenlijk constant) en nu weer flink aan het hoesten. We hebben al eens bisolvon druppels van de ha gekregen maar heb niet t idee dat die deze keer helpen. Is ook een heel andere hoest die ze nu heeft. Het is een "droge" hoest om het zo te noemen en ze blijft er af en toe in hangen en moet dan een beetje overgeven. Nou wil ik mn man zo even langs de Etos sturen (als ie klaar is met werken) om iets anders voor dr keel/hoesten. Iemand een idee wat we kunnen geven om het dr wat makkelijker te maken?

Bedankt alvast!

2. Noes

Noes Actief lid

14 sep 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    Tijmsiroop van VSM Tussikind heet het volgens mij. Succes ermee!

3. Niet meer actief

ja idd! Die heb ik laatst zien staan! Maar kon niet op de naam komen! En aangezien mn man er dus om moet zo kwam ik er ff niet uit! Zal ff googelen wat die precies doet.... Thx

4. Niet meer actief

Heb t gevonden en die druppels mag je dus ook mengen met wat water en in flesje geven! Dat is fijn want die bisolvon vind ze zo vies, en mag je niet mengen.

5. Noes

Noes Actief lid

14 sep 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    Mooi! Graag gedaan en nu maar hopen dat ze er snel van af is!

6. Niet meer actief

idd dan kunnen we allemaal weer lekker slapen ;)

7. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

wat ook goed helpt, 's nachts kamer goed vochtig houden. bv natte handdoek op de vewarming.
    door de droge lucht wordt de hoest namelijk erger...

8. Angie85

Angie85 Actief lid

27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    Me meisje heeft ook last van hoestbuien, nu hebben we een afspraak bij de huisarts staan morgen...

Zooo zielig, ze geeft soms ook over zo erg dat ze hoest!

Wij hebben geen verwarming aan staan in d'r slaapkamer.

9. Niet meer actief

hier ook geen verwarming aan op kamer alleen met badderen en hebben wel van die bakjes water aan dr verwarming hangen....

Ben benieuwd wat de HA zegt Angie!

10. Niet meer actief

Wij moeten om 10.10 naar de HA! Faye heeft nu ook koorts gekregen, en we hebben meteen een dubbele afspraak aangezien ik al 3 weken met dezelfde klachten loop!

11. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    Succes straks. hoop voor je dat ze er iets voor geven... Het is echt een vervelend virus.... lijkt wel of het nooit over gaat. Hier is het ook een grote ziekeboeg... Zelfs ik heb nu oorpijn. (wist niet eens wat dat was... maar het doet zo'n zeer! :confused: arme kleintjes)

12. Angie85

Angie85 Actief lid

27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    aaah die ziel! Hoe was het gegaan bij de huisarts.

De huisarts heeft Averie even onderzocht, maar ze heeft geen oorontsteking niets. Alleen dat erge hoesten dus, ze heeft geadviseerd om een schepje minder poeder in haar flesje te doen zodat de melk niet zo dik is. En ze makkelijker de melk weg kan drinken.

Meer eigenlijk ook niet. Ik heb druppeltjes van VSM in huis gehaald maar even afwachten tot wanneer het overgaat...

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik heb balsoklase zetpillen is vanaf een jaar. Wij hebben het eerder mogen gebruiken na overleg met de huisarts helemaal super zijn ze en de hoestprikkel is snel weg

14. Niet meer actief

Nou hier dus de HA dus ook niks. De koorts moet dinsdag weg zijn anders moeten we teug komen, hoesten moet vanzelf overgaan....
    We gaan ook door met druppels van vsm

Fleur, als het bij Faye niet snel weg is dan zal ik navraag doen bij Ha

Ik heb trouwens ABkuur gekregen want heb luchtweg infectie :S

15. Angie85

Angie85 Actief lid

27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    mss79 heel veel beterschap voor jullie beide!

Deel Deze Pagina