onrustig met drinken, jeuk bij ogen en neus enz

Discussion in 'Borstvoeding' started by Serendipity, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    2,397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    mijn zoontje van 4.5 maand is onrustig met drinken
    heeft allergieen, zoiezo koemelk, en denk nog meer maar kan ik niet plaatsen
    zit nu op een dieet van koemelk, ei, soja, peer en appel

als hij aan de borst ligt lijkt het eerst allemaal zonder problemen te gaan, hij drinkt goed en rustig, als hij even gedronken heeft lijkt hij jeuk aan zijn ogen en neus te krijgen en soms krabt hij aan zijn hoofd! ook begint hij zich te overstrekken

ik vind het bijna op hooikoorts klachten lijken en aangezien mijn dochter allergisch is voor appel en peer, laat ik dit dus staan

toch wordt het nog niet echt minder

herkent iemand deze rare symptomen toevallig?
    hij ligt ook nog steeds last te hebben van lichte krampen en winden laten

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Ik herken het gelukkig niet, maar misschien kan het ook nog een reactie zijn op het wasmiddel wat je voor je eigen kleren gebruikt, of je douchegel, of parfum of iets dergelijks?

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    2,397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    douchegel zou idd nog kunnen ja.. hij lijkt wel langzaam weer rustiger te worden, zit nu te denken dat het misschien van een door komend tandje komt? vind het zo gek dat dit van uit het niets is gekomen, samen met krampen en drama nachten..

4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Mijn zoontje had ook een tijdje dat hij tijdens het drinken zich krapte in zijn oor en nek, Dat doet hij nu niet meer, dus bij hem was het een fase. Soms als hij moe is krapt hij nog wel aan zijn oor.
    Misschien heb je er wat aan, het hoeft misschien niet altijd een allergie te zijn. Weet het niet hoor. ik dacht kan altijd even reageren.

Hij kreeg wel eczeem van pindakaas dat eet ik niet meer.

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    2,397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    pindakaas! zou kunnen! eet ik sinds kort..
    ik denk toch wel een allergie.. het is een paar dagen weg geweest en nu doet hij het weer heel erg.. alleen met drinken, wordt dan echt onrustig overstrekt zich en gaat gillen, dus heeft echt ergens last van.. dus ik moet even denken wat ik de laatste dagen heb gegeten.. pindakaas en knoflook?

6. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik zou ook zeggen een allergie. Naast koemelk, ei en soja ook vis en noten/pinda's weglaten.

Knoflook kan natuurlijk extra prikkelend zijn.

7. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Dan zou ik pindakaas zeker even laten staan.
    Wat vervelend voor jou en en je kindje zeg,helemaal omdat hij zo gaat gillen, dan heeft hij er echt goed last van.
    Ik wens je heelveel sterkte, ik hoop voor jullie dat het snel beter gaat.
    Succes!

Share This Page