huilend wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovely83, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hoi,
    Sinds 2 a 3 weken word m'n dochtertje s'avonds huilend wakker.
    Ze is dan ook echt ontroostbaar en wil met geen mogelijkheid meer in bed.
    Nu is het zo dat Papa momenteel in het buitenland zit en er dus wel wat veranderd is. Zou ze dit aanvoelen en het zo uiten?
    Of zou het een sprongetje zijn?
    Pff wil dan zo graag weten waar het aan ligt en haar helpen, want het is ook niet leuk voor haar.
    Zat ook nog te denken haar boventandjes maar ik mag niet kijken, bij haar ondertandjes is ze toen ook heel onrustig geweest maar dan ongeveer 3 dagen.

Konden die kleintjes maar vertellen wat er mis is:(

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Esmee heeft dat ook een poosje gehad.
    werd ze krijzend wakker savonds of snachts en wou ze niet meer in haar bed ook niet met een lampje aan en wou ze alleen bij ons in bed en dan sliep ze wel weer.
    tanden was het toen niet want er kwam niks, wij hebben het idee gehad dat ze eng droomde.

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel heeft dit gehad tot 1,5 jaar! Na een uurtje slapen echt helemaal overstuur wakker. Tijdens sprongetjes was het wel iets erger. We hebben van alles geprobeerd.....maar niks werkte. Na 1,5 jaar was het ineens over. Nu denk ik dat zij de dingen van de dag verwerkte en alles opnieuw beleefde en dan moest huilen. Ze is een heel gevoelig meisje die alles in zich opneemt als een spons. Ik jou kindje ook zo gevoelig?

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    ja op zich is ze best wel gevoelig.
    Het is gewoon vervelend dat ik niet weet wat er is vind het zo sneu voor haar.

Ik ben op zich wel makkelijk met even laten huilen, maar dat werkt nu totaal niet.Dus dat doe ik ook al niet meer.

Deel Deze Pagina