Onrustig na IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by maybe3, May 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hallo meiden,

Voel me belabberd en weet het allemaal ff niet meer... Deze ronde begonnen met 100mg clomid omdat de 50 niet deed wat het moest doen. Had m,n ei daarmee meestal pas rond dag 25-30... Ook word er vanaf deze ronde IUi gedaan..

Nu was ik al begonnen met ovu testen, want je weet immers maar nooit... Gister ook de eerste follikel meting.. Er bleek al een ei van 21mm te zitten en had gisteren een BIJNA positieve ovu test..

Toch wilde de FA na het zien van m,n ovu test en de echo vandaag al de IUI doen. Ik gaaf aan dat m,n baarmoedermond nogmdicht was en het niet voelt alsof m,n ei er al aankomt. Maar volgens haar kan m,n lijf nu anders reageren door de hogere dosis clomid..

We krijgen geen pregnyl en moeten nu dus maar hopen dat dat ei inderdaad gaat springen.. M,n ovu was vandaag wel weer lichter.. Maar een echt positieve test heb ik dus niet gehad.. Ben zo bang dat de inseminatie dus veelnte vroeg is geweest.. Het zit me gewoon niet lekker..

Wat denken jullie??

Dit is de test van gisteren... Maandag was het een tuurtest en vandaag weer iets lchter als gisteren

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58687-albums11324-picture78445.html

Liefs maybe

2. kar89

kar89 Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,246
    727
    113
    Ik vind het nog al een risico,want even naar mezelf gekeken.
    Mijn eitjes springen pas rond 30 mm met 150 mg clomid,maar dat is natuurlijk verschillend bij iedereen.
    Snap niet dat ze je geen pregnyl shot geven als je aan iui doet.

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@elvira: dat is dus ook mijn mening.. Ik vroeg nog of ze nu nietnalsnog de pregnyl konden zetten zodat ikmiig weet dat het zaad nog leeft als het eitje springt.. Baal hier zo van..:(

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Verder niemand een idee?

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ovu test is nog steeds niet positief.. dus ik ga er maar vanuit dat get gisteren inderdaad te vroeg was.. Nu dus nog maar even doortesten en kjjken wanneer die wel positief is

6. sankyra

sankyra Actief lid

May 5, 2011
    377
    1
    18
    Female
    Pesaja
    HeescH
    Ik had ook steeds 2 lichte streepjes .. bij mijn ovu testen ... maar ik had wel pregnyl ...

Hoop voor je dat het slaagt .. maar vind raar dat ze geen pregnyl geven ...

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Nou mijn gevoel is bevestigd.. zojuist een smiley op de clearblue en positieve dipstick.. gelijk gebeld en krijgen nu morgen nog een inseminatie..

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    wat een goed nieuws dat je nogmaals iui krijgt! dan heb je al een voorraadje klaar liggen en nu nogmaals! betere timming kun je nu niet hebben! succes!

9. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik weet alleen dat ze bij mij steeds wel goed zaten met het gokken van de eisprong, maar ik had toen nog geen iui. Ik kreeg toen gewoon huiswerk mee. Als ik jou was zou ik de dag erna gewoon ook nog even zelf aan de slag. Ik neem aan dat dat geen kwaad kan? Mijn intake is pas 3 juni, dus dan hoor ik hoe of wat.

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ja we zijn echtmheel blij.. Ze gaf aan dat er echt ook nog wel levende zaadjes van gister zullen zijn als m,n ei springt maar zei dat een extra lading natuurlijk geen kwaad kan:)

Had net ook al wat rekbaarslijm dus heb er nu wel een goed gevoel bij

@babke: dat gaan we ook zeker doen..;) hoe meer er zit hoe beter en ik,duim voor jou meid

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Nou dit is toch duidelijk:)

Attached Files:

12. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Die is wel duidelijk ja. Mijn ervaring met een licht streepje van de cb, had ik toch geen ei. Maar zoals deze zit het wel goed. Wel super hoor, nu gewoon 2x inseminatie. Is het van een slecht gevoel naar een top gevoel!

Doen de iui eigenlijk pijn? Aangezien ze dat helemaal bovenin inbrengen?

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    ziet er goed uit mayb3 !!
    perfecte timing!

@babke totaaaaal niet! alleen de eendenbek vind ikzelf altijd vervelend! verder voel je totaal niets van het inspuiten! :)

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Eens met bbibi... alleen de eendenbek is vervelend maar verder niet echt pijnlijk. Ik voelde van de inseminatie zelf alleen wat druk

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ow wat fijn Maybe en een lekker snel eitje ook nog! na morgen maar duimen! :)

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Zojuist de 2e IUI van deze cyclus gehad.. Maar helaas... er is geen duidelijkheid.. Op de echo was geen ei te zien.. Wel een heleboel kleine follikels maar de grote was verdwenen. Ook was m,n baarmoedermond nog pot dicht en geen vruchtbaarslijm te ontdekken.. Nu kan het zijn dat dat ei van 21mm al gesprongen is.. Maar dat lijkt me ook sterk aangezien m,n baarmoedermond niet open is geweest en ik geen eislijm heb kunnen ontdekken. Nu dus gewoon maar afwachten. Ze snapte er zelf ook niet veel van..

Vanaf volgende cyclus gaan we in ieder geval de clomid en IUI combineren met ovitrelle.. Zodat dit soort gebeuren ons bespaard blijft

zucht.. zit er ff doorheen.. heb zo uitgekeken naar onze eerste IUI. Maar het is een regelrechte ramp geworden:(

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik zou zeggen vertrouw nou gewoon op de artsen meid, ze doen het niet voor het eerst. Neem rust, en geniet van toekomstdromen. Dan komt de kleine echt..Heb vertrouwen.

Share This Page