Onrustig na voeding, wie herkent dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door amiek, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amiek

amiek Actief lid

29 sep 2006
    183
    0
    0
    Onze kleine Noa is inmiddels weer bijna 6 weken oud en is sinds een weekje erg onrustig na de voeding. Ze krijgt borstvoeding via de fles en wordt niet meer moe van de fles. Voorgaande weken viel ze na de voeding vrijwel meteen in slaap, maar nu blijft ze klaarwakker. Ze heeft genoeg gegeten, maar schijnt absoluut niet moe te zijn. Op zich geen probleem natuurlijk, maar als ze een minuut op twee bij me heeft gezeten begint ze hard te huilen. Ik leg haar dan naar bed omdat ik ervanuit ga dat het een teken van moeheid is. In bed huilt ze dan verschrikkelijk hard en na een minuut of vijf en valt in slaap. Tijdens het slaapje wordt ze steeds wakker en jengelt ze even, ze slaapt dan wel weer verder, maar ik wordt er zelf een beetje onzeker van.

Zijn er mensen die dit herkennen? Zou onze dame gewoon moe zijn of zijn er mensen die dit meegemaakt hebben en er meer aan de hand was. Ook als ik ergens op bezoek ga en ze zit bij ons dan huilt ze na een minuut of vijf. Is het de leeftijd of zou er meer aan de hand zijn?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Heeft ze geboerd, wie weet dat dat dwars zit. Zou het anders ook niet weten.

3. amiek

amiek Actief lid

29 sep 2006
    183
    0
    0
    Ja ze boert inderdaad vrijwel na elke voeding. Een heel enkele keer komt er niks, maar over het algemeen gaat ze na een boertje naar bed. Ze ligt nu ook alweer een tijd te jengelen. Ze is een kwartier stil, dan hoor ik een jengel en vervolgens is het weer even rustig. Zijn er mensen die dit herkennen en baby's hebben die wat onrustig slapen? Vind het zo raar dat ze vrijwel altijd bijna in slaap was na de fles en doorsliep als ik haar in bed legde en nu klaarwakker is en begint te huilen zodra ik haar erin leg. Wordt echt onzeker van dat gejengel de hele dag.

4. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ik weet het ook niet waarom ze zo huilt...
    maar rond de 5 weken heeft je baby het eerste sprongetje, daar kunnen ze ook best last van hebben. Kijk maar eens op oeiikgroei.nl!

succes , groetjes Lonneke

Deel Deze Pagina