Hoi, Mijn dochter krijgt als ze naar bed gaat een fles van 210 met 3 schep forte, 4 schep kruidvat voeding en 2 stevige eetlepels rijstebloem. Nu is ze 6 maanden (over 2 dagen) en heb ik bambix dromerig papje aangeschaft deze wou ik dan geven als laatste voeding. Nu dacht ik dit als vervanging van de rijstebloem te geven. Maar Na zorgvuldig de verpakking gelezen te hebben, is dit dus een voeding op zich. Er staat 170 ml water en 7 eetlepels bambix toevoegen. Ik ben er een beetje huiverig voor geworden omdat ik kruidvat voeding geef, en normaal geef ik in de avond bijv ook niet nutrilon o.i.d; aangezien dit dus andere voeding is. Heeft er iemand ervaring met dit papje? Zal ik t gewoon geven? Terug brengen naar de winkel kan niet, heb de verpakking al los getrokken.
Persoonlijk zou ik bij de 'oude' fles blijven als ze het daar goed op doet. Je kunt natuurlijk altijd variƫren, maar waarom als het zo ok gaat?
Ja dit denk ik nu dus ook. Mijn gedachte was meer, omdat ze 6 maanden is nu, misschien iets meer/anders nodig heeft. Hoe lang mag ik die gewone rijstebloem gebruiken dan, of maakt het niet uit en is t gewoon alleen vanaf 4 maanden?
In bambix dromerig papje zitten ook veel (overbodige) suikers. Dat rijstebloempap vanaf 4 maanden is wil niet zeggen dat je het net 6 niet mag geven Als iets werkt niet veranderen vind ik.
Ja, ik denk ook dat ik t gewoon bij t oude laat. Had daar ook nog een pak van in huis dus dat scheelt.
ik heb 1 x zn pakje gekocht wat een derrie zeg ! het wordt onwijs dik waardoor mijn dochter het niet eens uit de fles kreeg..en daarnaast viel het als een blok beton op haar maag.. nooit meer gebruikt .. geen elke pap trouwens ik zou het idd t oude laten !
Het was hier ook niet zo'n succes. Kleine meid was gewend aan poedermelk met rijstebloem. Ik kreeg een probeerverpakking Bambix en eerste instantie leek het goed te gaan. Al snel kwam ik erachter dat de samenstelling dusdanig is dat ze er helemaal niet genoeg aan had voor de nacht! Het lijkt alsof ze verzadigd is maar blijkbaar verteert het snel. Ze krijgt nu weer gewoon melk met rijstebloem en dat gaat bij ons een stuk beter.
Ik heb het ook een keer gekocht en dat was ook tevens de laatste keer. Ook ik dacht dat je er gewoon nog poeder aan toe moest voegen. Ik vond het helemaal niks en het is hardstikke zoet.