Hoi dames, Ik ben bijna 7 weken zwanger en volgende week 1e echo, super spannend na mn MA..hopelijk zit het nu goed. Eigenlijk moet ik rustig afwachten en niets vergelijken, maar ben heel benieuwd of het gek is of kan, dat ik vrijwel niets meer voel in mn buik? (in begin rommelde en 'plopte'het wel) en het lijkt alsof de moeheid nu al minder wordt? Mn borsten zijn wel groter en gevoeliger nog steeds. Ik weet dat afwachten als enige uitsluitsel geeft, maar zou graag jullie ervaring met afloop lezen. Ben heel nieuwsgierig.. Dank voor jullie reacties en goede zwangerschap als je in verwachting bent!
Volgens mij is het nog niet mogelijk om iets te voelen Verder kunnen de symtomen per dag wisselen vond ik. Ik werd daar in het begin ook erg onzeker van!
Ohhj zo herkenbaar meid. Bij mij nemen de symptomen ook af en dan voel ik wel weer iets maar heb ook alleen zere borsten. Ik maak me daar ook druk over dus ben benieuws naar de reacties.
Symptomen komen en gaan. Zolang er geen helder bloed of hevige krampen zijn is het vaak wel goed (op sommige uitzonderingen daar gelaten). Maak je niet te druk, ik heb soms nu nog het idee dat ik niet zwanger ben hahah, maar ja ik ven dan ook vaak met dochterlief bezig en het huishouden.
Met 7 weken zal je je kleine nog niet kunnen vOelen lijkt mij, zullen waarschijnlijk gewoon je darmen zijn die je voelde,.maar iedere zwangerschap is anders dus ook kan bij iedereen de symptomen anders zijn
Tot op de dag van vandaag wisselen de symptomen nog sterk.. Maakt je heel onzeker maar helaas doe je er niets aan en moet je vertrouwen op je lichaam!
Idd het enige wat je voelt als je 7 weken bent zijn je darmen die zich aan het aanpassen zijn. Je zal misschien ook wel merken dat je moeilijker naar de wc kan. Daarom zegt iedereen altijd een darmenbuik de baby is nog zo super klein daar kan je nog niets van voelen, en laat je niet gek maken het is heel normaal dat je soms wat meer last heb. Ik had dit bij de 9 weken toen was ik spontaan alle symptomen kwijt en ik kreeg ze 3 weken later dubbel en dwars terug.
Zoals iedereen al schrijft, symptomen komen en gaan. Ik had de eerste 3 weken heel erg last van mijn borsten, maar niet misselijk. Toen een tijdje allebei, maar bijvoorbeeld nooit over hoeven geven. Vervolgens een tijdje geen van beiden. Mijn darmen zijn wel continu van streek geweest, obstipatie, diarree, obstipatie, het wisselt elkaar nog steeds af (ben nu 23 weken bijna). Maar je word erinderdaad superonzeker van. Dat klopt! Echter kan het zo sterk wisselen, have faith in your body!
Dank voor jullie hoopgevende reacties! Dat ik de baby niet voel dat begrijp ik, Haha , maar bedoelde met mn buik idd mn darmen. Die rommelden eerst wel en nu niet meer en voel ook niet iets trekkends ofzo, dat was meer de vraag of dat vreemd is. Maar zoals jullie aangeven, t kan wisselen en vertrouw op je lichaam. Ik doe heel hard mn best, maar doordat ik vorige keer een ma had, blijft af en toe het gevoel komen...het lijkt wel goed, maar is dat ook zo?! Vandaar even behoefte aan jullie ervaring. Dank en op naar allemaal gezonde kindjes! Liefs
Ik herken je gevoel wel, wat een rotgevoel he. Ik ben nu bijna 12 weken zwanger en sinds een paar dagen heb ik geen symptomen meer en ik maak me ook heel veel zorgen(heb de cyclus voor deze zwangerschap een miskraam gehad). Ik heb al 2 echo's gehad die beiden goed waren...dus eigenlijk geen redenen om me zorgen te maken maar wel gewoon een zorgelijk gevoel. Misschien verwar ik angst met echte voorgevoelens wel. Morgen hebben wij een echo, dus dan zullen we het wel zien. Ik hoop dat jij kan vertrouwen op je lichaam en positiever gaat denken. Echt waar, er is niks aan om je steeds zorgen te maken. Dat heb ik steeds gedaan en de afgelopen weken waren nu niet bepaald prettig. Veel succes, ik hoop dat je snel een mooie echo hebt!
Gelukkig ben je alweer een goed eind op weg en morgen hopelijk een goede echo rijker! Verwarring van angst en je echte gevoel is soms best lastig, dat herken ik ook. Gelukkig ben ik over het algemeen heel positief met af en toe zo'n vlaag van angst. Door de ellende van baarmoeder verklevingen na ma, maar geen zorgen over iets waar we toch niets aan kunnen doen. Dus ook jij, geniet van je zwangerschap en bedankt voor je reactie. Succes morgen!
Haha Floortje ik heb dat ook vaak dat ik de banner niet goed kan lezen. Maar ik ben alweer 21 weken en ik geloof dat ik het met 17 weken al wist dat we een jongen krijgen