Dit is al de vierde nacht dat we het meemaken.. Kleine (4.5) wordt nachts 2 á 3 keer schreeuwend wakker (slaapt nog niet door, vinden we ook niet erg) - derde keer, rond uur of 4 wilt ie pas drinken-. Pas na kilometers door de kamer lopen valt in in mijn armen in slaap. Hij wilt absoluut ook niet liggen. Dus moet wel in beweging blijven. Maar waarom doet hij dit? Hij heeft het niet warm, niet koud.. Ik snap het niet. Het zijn onwijs gebroken nachten momenteel. HELP!
Je geeft aan dat hij niet wilt liggen, huilt hij als hij ligt en houd op met huilen als je hem oppakt?
ik kan je ook niet verder helpen, maar het klinkt of hem iets dwars zit. gaat hij als je de eerste keer in bed legt wel gewoon slapen en wordt ie in de loop van de nacht wakker of begint het huilen gelijk?
Wij hadden dit ook rond die periode. Dit duurde een kleine week en toen was het ineens over. Hij kreeg daarna wel keelontsteking en 6e ziekte, dus wellicht zat er 's nachts al wat te broeden waar hij last van had. Wij gingen dus om 4:00 met hem naar beneden. En na een uur weer op bed. Heel frustrerend, maar dit werkte het beste voor ons
Hoe slaapt hij overdag?? En wat je aan hem? Het kan een sprongetje zijn. Maar ook wat anders in de zin van oren of iets dergelijks.
Oh overdag doet ie het super. Liggen geen probleem, lekker bezig in zn box. Ik leg hem slapend weg, en rond uur of 2 begint het geschreeuw. Overdag slaapt ie best goed. En maakt het geschreeuw overdag nooit mee!
Ik denk ook zijn oortjes.. of hij word ziek kan ook. Succes ik weet hoe zwaar die nachten kunnen zijn. Mijn zoontje slaapt al vanaf week 12 onrustig 10 a 15 x per nacht wakker voor speen.
Hier hebben we dit probleem al 6 weken. Van een heel rustig en relax mannetje is hij helemaal omgeslagen. Word snachts ongeveer 6-10x wakker en alleen de borst is dan goed verder niets Heb dus niet echt tips. Met 4 maanden is er wel de beruchte dip bij bv daar hebben wij ook erge last van gehad en is echt even doorbijten. Je ziet de dip ook duidelijk in zijn groei misschien dat hij daar ook last van heeft in combi met de 4 maanden sprong.
Hier ook eerste gedachte, oortjes. Hier uit dat zich in de nacht. Dat ik juist een kenmerk . Kan natuurlijk ook gewoon een fase zijn, maar een x laten kijken kan geen kwaad.