Na logeeren nu slaapdrama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yellowsun, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    we zijn met onze zoon van 18 maanden afgelopen zaterdag bij mijn brooer op visite geweest.Normaal gaat ons mannetje zonder problemen slapen en hebben we geen probleem.
    Nu mochten we hem daar in bed leggen(ze hebben nota bene zelfs nog hetzelfde ledikantje als thuis)We hadden al zijn lievelingsknuffels meegenomen zodat het allemaal een beetje vertrouwd is.
    nu heeft hij meer als een uur daar alles bij elkaar gehuild en wilde helemaal niet gaan slapen(ik van te voren nog opgeschept over hoe makkelijk hij wel neit ging slapen)
    we zijn toen maar naar huis gegaan en thuis heeft hij ook nog een hele tijd liggen huilen en is s nachts verschillende keren wakker geworden.Het vreemde is dat we hem vaker meenemen en in een logeerbedje leggen en er is nooit geen probleem geweest.
    Nu was het gisteren en vanmiddag alweer een drama en huilt hij zichzelf in slaap.
    Zou dit een fase zijn of zou er iets anders met hem aan de hand zijn?
    Niks helpt,als ik hem oppak is het over maar zo gauw ik hem terug leg begint het weer van voren af aan.Dus dat doen we niet meer.

Deel Deze Pagina