Hoi , Ik heb dit weekend een positieve ovulatietest gehad (zie album). En sindsdien heb ik iedere dag op en af zeurende steken in men liezen. De ergste dag had ik het op de eisprong dag (2/01),de dag erna niets echt op te merken en gisteren ,vandaag wel. Kent iemand dit wat dit betekend?? Groetjes
Ik heb dit ook vaal na mijn eisprong, bij mij voelt het als een soort ongie-gevoel maar dan anders.... ook regelmatig laag in mijn buik. Volgens mijn gyn heeft dit te maken met eisprong. Voor een innesteling zou het te vroeg zijn want als je ovu-test posi is dan springt 24-48 uur hierna je ei.
Hai! Ik heb na mijn eisprong ook pijn in mijn buik,... Heb vorige week maandag ongeveer ijn eisprong gehad, en de dagen daarna alleen maar zeurende buikpijn en steken,..dit heb ik tot gisteren gehad en vandaag zakt het af,...Aanstaande maandag heb ik mijn NO, dus afwachten of ik dan ongesteld wordt, of dat het toch goed nieuws is, maar ik denk dat het niet raak is deze keer en dat het toch buikpijn van de eisprong/cyclus is.... Succes!
Ik heb hier ook last van. Alsof er een bal in m'n buik zit. Op dag 15 m'n eisprong gehad en 2 dagen dr na pijnlijke borsten. Normaal drie dagen voor nod. En sinds vandaag een zwaar drukkend gevoel bij m'n schaamstreek. Mij lijkt dit te vroeg te zijn voor een evt innestelling, maar dit heb ik nog niet eerder gehad of gevoeld. En ben al ruim 1,5 jaar van de pil af.
ik weet niet of het hetzelfde gevoel hebt maar ik heb altijd dat het aanvoelt dat ik iets zwaar mee draag daar onder