hoi hoi ik heb vandaag met youame het 1 persoons bed opgezet ze was helemaal trots ze ging er zelf in liggen heb nog een boekje voorgelezen muziekje aangedaan totdat ik weg wou lopen ging ze huilen en op de deur staan bonken ze wou het bed niet meer in 15 min later gevraagt in welk bed ze wou ledikantje of het grote ze wou weer in het grote en ze zei vrolijk daag totdat ik weer wegliep toen heb ik der maar in het ledikantje gedaan en heeft ze nog 10 min zitten huilen wat moet ik nu doen bij haar blijven tot ze slaapt? en dan weggaan ik heb nu zoiets van als ze vanacht wakker wordt leg ik der in het grote bed ga erbij zitten totdat ze slaapt en dan weggaan wie heeft er tips groetjes marline
Ik denk dat ze vanzelf wel gaat aangeven als ze in het andere bedje wil hoor. Het is voor haar allemaal ook nieuw. Staan beide bedjes op haar kamer? Want dan laat je haar gewoon iedere keer kiezen en zou ze denk ik vanzelf wel in dat bed gaan liggen. Of anders het ledikantje er maar weg halen zodat ze geen keus heeft.