Baby snel jengelen..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by piemie, Jun 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hoe doen jullie dat?? Tygo is al een paar weken heel jengelig. Als ik hem in de box leg gaat hij na een kwartier jengelen, op het kleed zelfde verhaal, in de wipstoel ook.
    Nou ja jullie snappen het wel, zelf ben ik al heel snel geneigd hem op te pakken.
    Zodra ik hem oppak of met hem speel is hij weer vrolijk natuurlijk, maar nu moet ik hem dus constant vermaken.
    Laten jullie je kindje het gewoon even zelf uit zoeken of pakken jullie ze dan op??

Het zal ook wel met zijn leeftijd te maken hebben, ik las hier al wat over een 8,5 maanden sprong.

2. kiddie

kiddie Niet meer actief

Hee was net van plan om ook zo'n topic te openen. Alleen mijn meis is 5, maanden. Moeilijk he. Heel de dag rondsjouwen kan ook niet..

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja onze kleine heeft dat ook.
    ik laat hem gewoon jengelen. ik denk dat ze meer willen dan ze kunnen. die van ons wil gewoon heel graag staan. maar ja ik ga niet de hele dag met hem stappen.
    hij begint zich op te trekken aan de box en als dat even niet wil dan gaat die ook zeuren en soms gaat ie krijsen nou ja lekker dan maar dan zeg ik nee gewoon weer proberen misschien begrijpt ie er wel geen hol van maar zo moet ie het toch leren denk ik. en hij doet nu steeds meer omdat ik hemgewoon lekker zijn gang laat gaan. hij ondekt van alles echt zo leuk. en ik sta elke dag weer met trots te kijken wat hij dan weer geleerd heeft

liefs

4. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    @kiddie nou ik vind het ook moeilijk hoor, het is hier iets van de laatste weken, maar ik denk dat ik hem te snel oppak, en ik wil ook niet dat hij daar weer gewent aan raakt, ik vind het belangrijk dat hij ook zelf kan spelen. Blijf even meelezen miss zitten er nog handige tips voor je bij.

@sunlight ja Tygo wil ook meer dan hij kan, helaas is hij niet zo snel en kan een hoop dingen gewoon nog niet, hij begrijpt het gewoon nog niet allemaal, maar hij wil het wel haha...
    Ik vind het gewoon zo ongezellig als hij zo an het jengelen is, dus pak ik hem maar weer op.

5. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Hier precies hetzelfde probleem al weken! De box is leuk voor 10 minuten, de grond ook, bij mama zitten ook. Soms wordt ik er gek van. Op het CB zeiden ze: laten krijsen. Want ze wennen er aan dat je haar oppakt. Makkelijker gezegd dan gedaan. Negeer ik haar, kruipt ze wel naar me toe om in mijn broek te gaan hangen.

Nu pak ik haar op, geef een knuffel en zet haar weer bij het speelgoed. Ga er zelf even bij zitten en loop dan weg. Lijkt te helpen, maar het kost tijd.

6. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    De jengelperiodes komen en gaan hier met weken. Dan is het weken achter elkaar broekhangdag en opeens kan ze zich veel beter en langer alleen vermaken. Ik heb haar wel altijd bij me genomen of met haar gespeeld. In het huishouden krijg je dan niet veel gedaan maar met een jengelend kind aan mijn broekspijp krijg ik dat ook niet. Ik merk ook niet dat ze eraan gewend is, ik denk meer dat ze in die weken liever bij of met mama zijn.

7. kikker2

kikker2 Bekend lid

Jun 8, 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Ik vond die sprong bij mijn zoon erg heftig! hij bleef maar jengelen, en aan mijn broekspijp hangen, slecht slapen enz.
    Maar daarna kon hij wel een heleboel dingen meer (kruipen, staan, langs lopen enz. )let maar op, binnenkort heeft ie weer een aantal nieuwe vaardigheden. Voor mij gaf het wel rust dat het over gaat.

8. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ja gelukkig weet ik dat het ook weer voorbij gaat, en idd dit gaat gepaard met vroeg wakker worden en slecht eten. Net heb ik hem naast me gezet op de bank en toen was hij weer helemaal vrolijk. Nu ligt hij lekker te slapen.

Share This Page