Mijn mannetje is vanochtend uitgegleden over zn speelmat en heel hard met zn hoofd tegen een kastje gekomen.... Hij heeft maar 1 minuutje gehuild en toen was t over maar hij heeft nu een flinke buil op de zijkan van zn hoofd! Ik ben me echt kapot geschrokken want het was best een luide klap om te horen! Hij ligt nu lekker in zn bedje met zn knuffels te kletsen dus waarschijnlijk heeft ie er weinig last van. Alleen zit bij mij de schrik er nog in, zou het liefst alles weg willen halen zodat ie zich niet meer kan bezeren, maarja....das ook weer niet goed he? Pfffffff
Als je het niet vertrouwd even de huisarts bellen.. vallen en stoten zalf helpt de zwelling tegen te gaan.. ( arniflor van vsm)
Even koelen met een coldpack of wat ijs helpt ook goed tegen de zwelling en de pijn. Logisch dat je geschrokkken bent, maar hij zal wel vaker vallen. Met letterlijk vallen en opstaan worden ze groot. Als je aan hem weinig merkt dan zal het verder wel meevallen. Je kunt niet alles voorkomen en ook niet je hele kamer leeghalen.