Vandaag is de dag aangebroken dat ik 40 weken zwanger ben. Wat is die tijd omgevlogen zeg. Deze laatste dagen duren het langst. Ben zo benieuwd wanneer die kleine komt. Ik hoop dat mijn geduld niet meer heel lang op de proef wordt gesteld maar we wachten het maar rustig af. Ik ben er klaar voor dus laat maar komen. Groetjes,
Hoi Sanne, Ik had gisteren de uitgerekende dag, maar zoals je ziet aan mijn banner: geen beep in zicht Hoop dat onze beepjes zich snel melden! Succes met de laatste loodjes!
Hey Sanne, Spannend hoor!! Heel veel succes met deze aller laatste loodjes! Wil je ook vast heel veel succes wensen en hoop dat je een goede bevalling hebt en dat je je kleine snel in je armen mag hebben!
ik ben zelfe bijna 40 weken en het wachten duurt idd lang! van mij mag ze wel komen nu! succes met de bevalling!!!
hey meid succes hoor ik zit nu al te hopen dat ze eruit komt maar bij mij lijkt ze aleen via zijkant uit te willen..laatste weken gaan erg traag het is opeens dag voor dag inplaats van week tot week. rommelt het al wel beetj?
De dagen gaan inderdaad langzaam en het lijkt of die laatste weken veel langer duren dan de hele zwangerschap. Het rommelt al wel een tijdje. Heb erg veel last van darmkrampen, misselijkheid en menstruatieachtige pijn. Het zet alleen niet door. Hopen dat het een augustuskindje wordt want dan hoef ik niet meer zo lang te wachten. Jullie ook allemaal veel succes en hopelijk hebben we snel onze kleine in onze armen. Groetjes, Sanne