Onrustig slapen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door lovelyme, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyme

    lovelyme Fanatiek lid

    12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    #1 lovelyme, 9 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
    Hallo,,

    Sinds een aantal dagen slaapt me zoontje overdag '' slecht'', eerder legde ik hem neer en kwam hij max een uur voor de voeding.
    Heb de gordijnen al dichtgedaan en hij slaapt in een slaapzak.
    Hij begint dan wat te '' zeuren'' en als ik bij hem kijk maait hij met zijn armen.
    Hij slaapt wel goed als ik hem in de maxicosi of kinderwagen heb, zou dit te maken kunnen hebben met dat ze dan in een kleinere kinderwagenbak/maxicosi liggen. Hij slaapt in een ledikantje, kort opgemaakt. Probeer hem al ''strak'' in te stoppen met het lakentje en zijn armpjes naast zijn lichaam maar binnen een paar seconde liggen de armen naast zijn gezichtje. 's nachts gaat het wel goed ???
    Ook als hij wakker is en ik hem bij mij neerleg ( op mijn borst)slaapt hij vaak gewoon verder terwijl hij in zijn bedje echt niet meer gaat slapen
    Mag ik hem evt. in een puckababy of woombie laten slapen of moet dit in overleg met het cb??
     
  2. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

    Een puckababy zou wel eens een goede optie kunnen zijn. Ik denk niet dat het nodig is om dit te overleggen met het CB. Als je inbakert wel, maar daar hoort een bepaalde tecniek bij. De woombie is mij niet bekend. Ik heb net even foto's bekeken op internet, en het ziet er we comfortabel uit. Dat zou ik wel even overleggen met het CB.

    Groetjes Adrienne
     
  3. lovelyme

    lovelyme Fanatiek lid

    12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Hoihoi,,

    Bedankt voor je reactie!
    Heb hem gistermiddag ingewikkeld in een badcape, had ik geleerd van de kraamverzorgster. Dit ging erg goed! Vannacht werd hij wakker en hij was duidelijk nog niet toe aan zijn fles en heb hem toen nog weer even ingewikkeld ( hij lag in zijn slaapzak) in de badcape en heeft daarna nog weer heerlijk geslapen.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina