Onrustig slapen!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meara, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meara

Meara Niet meer actief

Onze bink van bijna 10 maanden slaapt altijd onrustig. Vanaf het begin. Steeds dachten we de oplossing te hebben, maar helaas was het voor zeer korte duur. Hij draait schuift en rommelt veel waardoor hij wakker word en gaat huilen. Meestal met een speen wel te verhelpen maar na 10 maanden 9 keer per nacht eruit begint het ons echt op te breken.
    Wat we al geprobeerd hebben is:
    -Pucka baby
    -pilletjes van vsm
    -zantac vanwege reflux
    -bedje schuin
    -strak dag ritme en bed ritueel
    -Snoozzzz
    -Osteopaat
    -Chiropractor
    -kinderverpleegkundige die veel ervaring heeft met slecht slapende baby's
    -bachbloesem
    -olietjes en geurtje
    -andere voeding
    -medisch nagekeken door de huisarts
    -bedje op een andere plek
    -warmer en kouder kleden
    -reiki

Dit was het volgens mij wel. We hebben echt geen idee meer, maar ook ons meid van 2,5 begint er nu last van te krijgen.

tips zijn welkom

2. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Wilde je adviseren om hem op z'n buikje te leggen, heeft bij ons enorm geholpen, maar waarschijnlijk dat hij dit zelf al eens geprobeerd heeft aangezien hij, neem ik aan, al wel kan omrollen.

Zou het anders ook echt niet durven zeggen...

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb afgelopen week iemand laten komen die kinderfluisteraar is (net als Derek) en die andere aanwezigheden voelt en er mee communiceerd.

Laat ik zo zeggen, in ons geval heeft het geholpen ;)

4. Meara

Meara Niet meer actief

Klein hummeltje, hij slaapt altijd op zijn buik. Deed hij met 5 maanden al en draaien kan hij ook al sinds die tijd.

sandraske, zelf heb ik ook wel eens het idee dat er 'iemand/iets' aanwezig is. Ga van de week het huis reinigen en hopelijk is het dan weg. Kan het wel voor een paar dagen weg krijgen maar het blijft terug komen.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi,

Weet niet of je er wel eens van hebt gehoord, maar je hebt ook sleepy wings. Dit is een soort van bakerdoek waar alleen de armpjes ingaan. Je kindje kan zich hiermee ook op de buik draaien, maar is toch nog wel rustgevend en zorgt ervoor dat zijn armpjes niet alle kanten opgaan, misschien is het wat. Succes ermee!

6. Meara

Meara Niet meer actief

Ze mogen als ze eenmaal kunnen draaien niet meer worden ingebakerd. En daarmee kan hij zijn speen zelf niet pakken dus word het een paar extra uit bed gaan

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nee maar deze vleugels zijn daar dus speciaal voor gemaakt....alleen bij t speentje kunnen ze idd niet

Deel Deze Pagina