Pff heb ik weer... Zijn een weekendje weg en Jinte lag zo lekker te slapen ( op haar buik met haar hoofd naar het ziteind toe en de benen naar de voorkant ) dat ik dacht laat maar lekker liggen die gaat toch nergens heen.. Vanaf elf uur gister avond sliep ze al en wij zijn dus ook gaan slapen ( twee meter verderop in bed) Vanochtend om 6.00 hoor ik haar ineens kei hard huilen dus vlieg erheen en daar lag m'n meisje OP de grond !!( benen naar de bank en dan in de lengte dus denk opa haar hoofd gevallen of eerst op haar benen ??) Pff ben nog nooit ze geschrokken!! Ze huilde dus wel meteen en leek ook alert ( had honger en heeft haar fles meteen op) en is toen weer gaan slapen.. Vind het eigenlijk maar niks heb liever dat ze wakker is zodat ik dr in de gaten kan houden.. Hen de HAP nog gebeld om te vragen wat ik kon doen/ op moest letten maar di Miep luisterde volgens mij niet eens.. Stelde tien keer dezelfde vraag.( en tien keer zeggen dat de bank geen slaapplaats is... Ja dat weet ik! ). Wel een elk uur wekadvies gekregen.. Maar durf zelf ni eens te gaan slapen.. Iemand tips? Of ook meegemaakt ? Pff wat voel ik me schuldig, m'n kleine meisje ... X lydia
Het is een brede ( ze kon er dus in de lengte op liggen en had dan nog plek over ) bank .. Ik vroeg tips, je reactie heb ik al van de hap gekregen..
Sorry hoor, ik vroeg me gewoon af waarom je het een goed idee leek om je kind zo de hele nacht te laten liggen. En.je hebt de HAP al gesproken. Denk niet dat je huier veel anders zult horen.
Jemig. Dus je liet je drie maanden oude baby voor de nacht alléén op de bank liggen? Serieus? Arme kleine drol, hopelijk houdt ze er niets aan over. Neem voortaan je verantwoordelijkheid zou ik zeggen, je zegt dat je je schuldig voelt en dat is zeker terecht.
Snap dat je de reactie van de assistente niet leuk vind, maar ze heeft wel een heel goed punt he.. Maar dat weet je zelf ook, dus daar ga ik verder niet op in.. Ik zou je kleine meid even goed in de gaten houden. Dan zelf maar niet meer slapen. En de volgende keer toch in bedje leggen.. Kindjes kunnen vanuit het niet opeens gaan rollen.. En ook al is het een brede bank.. Ze kronkelen wel, dus logisch dat ze zich dan verplaatst..
Volgens mij voel je je al schuldig genoeg... Het is gebeurd en overkomt je hopelijk geen tweede keer... Goed opletten of ze niet suf is als ze wakker is, kijken of ze niet gaat spugen en naar haar hoofdje grijpt, wekadvies opvolgen, op de pupillen letten en bij twijfel gewoon bij de hap langsgaan!
Zit dit echt met open mond te lezen... Wat bezielt je als je een jonge baby op de bank laat slapen. Mag hopen dat je zoiets nooit weer doet, maar je zult zelf ook wel genoeg geschrokken zijn. Ik zou het wekadvies opvolgen en héél goed in de gaten houden of ze reageert zoals normaal.. Als mijn kind maar enigszins suf of anders zou zijn zou ik er op staan dat mijn kind nagekeken wordt door een arts.
Thanx voor de reacties .. Heb niet meer slapen en nu 2 keer wakker maakt.. Ze reageert normaal gelukkig . Tuurlijk weet ik dat het dom is! Zal t ook nooit meer doen natuurlijk.. Maar als je alles van te voren wist.. Op dr pupillen letten wist ik niet, kijk ik daar zo ook nog ff naar
Lijkt mij een kwestie van gewoon logisch nadenken en de reactie's zijn logisch hier, komop je plaats een niet al te slimme en zelfs zeer gevaarlijke actie op een forum met allemaal vrouwen die gek zijn op kinderen, wat verwacht je dan? geen bultje op het hoofdje? iig alle tips aannemen die hier al gegeven zijn en bij enig wantrouwen gewoon de HAP ondanks hun commentaar (die terecht is)
Nou, nou, dames... Natuurlijk weet lydia1986 dat het dom is, maar wie van ons heeft zelf nog nooit een domme actie gehad met onze kinderen, waarvan je achteraf denkt hoe komt ik erbij? Vooral met je eerste kindje. Ik kan me best voorstellen dat ze dacht dat het veilig zou zijn, heel lang komen baby's niet van hun plaats wanneer ze slapen en dan ineens wel. Mijn dochter bijvoorbeeld: weken lang kon ze veilig tussen ons in liggen, en ineens was ze onder de dekens tegen haar vader aan gekropen, dat was dus ook de laatste keer dat wij beiden zijn gaan slapen wanneer ze tussen ons in lag 's morgens.
Hoe is het nu met je kindje? Meer dan goed in de gaten houden kun je denk ik niet doen. Sterkte ermee!
Gewoon je kindje goed in de gaten houden... Als ze gewoon goed alert is en goed drinkt zou ik me niet zoveel zorgen maken, die kleintjes kunnen nog best wat hebben hoor. En dames, kom op... iedereen maakt wel eens een fout!
Ik zou d'r gewoon even goed in de gaten houden, maar als ik zo je laatste reactie lees hoef je je volgens mij niet zo heel veel zorgen te maken. En een ongelukje zit in een klein hoekje en we hebben allemaal weleens een keertje iets gehad waarvan het achteraf allemaal niet zo handig was.
hoi, hou het wekadvies wel aan 24 uur lang en als ik zou twijfelen of ze op haar hoofd is gevallen zou ik er 12 uur aan vast plakken 36 uur van maken.. en dat alleen om het feit als een baby op zijn/haar hoofd valt en er is een kleine bloeding ontstaan dan komt dat pas aan het licht na een dag ofzo en dan wil ik nog bij zeggen als je zoiets op het forum zet weet je al dat mensen gaan reageren zoiets hou je niet tegen mijn vriendin verschoonde haar baby en die viel van comode af op haar hoofdje en moest zelfs heel verslag afleggen in het ziekenhuis keken ze of het geen mishandeling was die kleine is trouwens wel 24 uur opgenomen om in de gaten te houden en ja ook mijn meisje is keer van de trap afgevallen en heb ik 36 uur lang elke 1,5 uurwakker gemaakt.