Mijn zoontje van 14,5 maand is momenteel druk bezig met zijn hoektanden en volgens mij ook kiezen... Hij heeft nu al vanaf vrijdag dunne luiers. Is het normaal dat dat zo lang aanblijft? Hij heeft het wel eerder gehad, maar dan was het een dagje en klaar. Maar nu is het dus al heel wat dagen!
Mijn dochter heeft het vaak wel twee weken bij tanden. Vaak verschonen en tussendoor met een washandje wassen want een schimmeltje hebben ze zo te pakken! Ik smeer ook met sudo dan, al die dunne poep is toch een aanslag op die billetjes
Ik weet nog wel dat mijn dochter er toen heel erg last van had, en daardoor heel snel kapotte billen kreeg. Wanneer ik haar billen moest verschonen gilde zij het uit! Ik adviseer je wel sudo op te doen, of bepathen.. Baat het niet dan schaadt het niet. Het is wel normaal dat ze er dunne luiers door hebben!
Hier duurt het tot nu toe altijd vrij lang voor een tand door is, met dus ook vrij lang tandjesluiers. Minimaal een week gemiddeld.
hier komen ze de hoektandjes of kiezen er ook aan. Ook al een week dunne gele poepluiers. Ik hoop dat er gauw wat door komt.
Hier ook al weer een paar dagen dunne luiers - en gezwollen rode wangen. Vorige keer had ze dat maar een dagje en toen zagen we een puntje. Nu zien we nog helemaal niks. Hoop dat het niet te lang duurt.
Ons meiske krijgt haar tandjes en kiezen in een sneltreinvaart. Is de ene net door, dan dient de volgende zich al weer aan en altijd met van die rottige luiers. Het is hier eerder uitzondering als ze een week of twee alleen maar gewone luiers heeft en nooit eens een spuitpoepluier tussendoor. Ze is nu net begonnen aan haar laatste vier kiesjes. Ik zal blij zijn als dat hele melkgebit compleet is!
Okee blij te horen dat het normaal is! Met zijn eerste 4 tanden deed hij eht ook in een keer... Volgens mij is die daar nu ook met zijn hoektanden mee bezig.. pfff.. Maar idd maak het vaak ff met een natte washand schoon. omdat het ook overal zit haha. Maar zal idd een beetje creme gaan smeren, want het word al wat rood.