Hai Hai, Eliza is nu 1 jaar oud en ik heb haar haartjes 1 keer wat geknipt. Nu zie ik allemaal andere kindje van een jaar met een mooi staartje of speltje.. Eliza heeft een krullenkoppie, niet heel erg maar als ik het uitkam is het net kleine Beatrix Het blijft als een bolletje op dr hoofje staan. Nu heb ik eigenlijk ook niet het idee dat het echt lekker doorgroeit.. In de tussentijd ben ik al 4 keer naar de kapper geweest en bij haar groeit het niet. Iedereen vind het prachtig en ik ben zelf ook heel erg blij met haar haartjes maar ik zou zo graag willen dat het wat langer werd. Het is een heel dik bos, als het nat is zie je haar hoofdhuidje niet. Ach misschien zeur ik ook wel om niks, maar vind het zo frapant dan het niet groeien wil.
Teun zijn haar groeit ook niet snel hoor ik kan nu nog door zijn haar zijn hoofdhuid zien komt vanzelf wel denk ik
Alyssa heeft ook vanaf haar geboorte heel veel haar. Is op zich hartstikke leuk natuurlijk, maar het groeit harstikke ongelijk. Volgens mijn kapster is dat normaal, maar ik kan er weinig mee. Ik moet sowieso een staartje in doen anders is het geen gezicht, maar als ik nu een staartje bovenop haar hoofd doe is het eigenlijk te lang, dus staat ook een beetje raar. Maar voor een ander soort staart is het nog te kort Dus nu maar een beetje een scheve staart of 2 staartjes, moet toch wat he? Haar haar is ook al 2x een beetje bijgeknipt, maar ik denk dat ik hier even doorheen moet om het een beetje gelijk te krijgen.
noa haar haar begint nu pas te groeien maar ze is nog aardig haarloos nog echt een baby! dus als zij 1 is zal het ook wel niet veel zijn.
Bij sommige kindjes groeit het haar langzamer als bij anderen. Lisa had met 1 jaar al wel een aardige bos haren. Tim heeft nu nog niet zo heel veel.. maar het begint nu ietsje te groeien.