17 maanden sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hoe ging bij jullie de 17 maanden sprong? Ik denk namelijk dat we er hier druk mee bezig zijn :S Esmee wil 's avonds soms helemaal niet slapen, wordt 's morgens later wakker (voordeel), niet meer om 6 uur. Overdag luistert ze beter en ze begint eindelijk te babbelen. Maar vooral het slapen 's avonds is soms erg! Ze heeft gisteren een uur gehuild, toen er even heen gegaan en toen nog 20 minuten... Er is niets aan de hand, want als je bij haar bent lacht ze. Ze wil graag bij mij zijn merk ik. Overdag trekt ze ook erg naar mij toe en komt veel knuffelen enzo... Volgens mij is het ook een deel verlatingsangst. Hoe ging dit bij jullie?

2. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    Belgiƫ
    Om eerlijk te zijn, ben niet zo op de hoogte van wanneer ze een sprongetje hebben. Mijn dochtertje is ook 17 maand en heb niets verdachts gemerkt. Of toch niet dat het me zo hard opviel...

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hou op. schei uit.. Hopelijk gaat het nu iets beter bij jullie? Hier middenin de sprong.. Hij is sjaggie, kan niet lekker meer spelen, hangt bij me maar wil dit toch niet.. :( en ook grenzen behoorlijk uittesten. Hij hangt heel erg aan/naar mij, als papa weggaat niks aan de hand, maar als ik de deur uitga.. pff. :rolleyes: Hij word vroeger wakker, is onrustiger in zijn slaap en overdag weinig slapen.

4. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Heel herkenbaar!
    Ties slaapt ook onrustiger, word chagie wakker, kan ook niet lekker meer alleen spelen, hangt ook heel erg naar mij, slaapt ook stuk korter 's nachts. Hopelijk is dit snel voorbij.

Deel Deze Pagina