hoihoi, In overleg met de ka zijn wij met 4mnd begonnen met een paar hapjes groenten/fruit. Ik ben toen heel rustig met elke dag een paar hapjes banaan begonnen en meneer vond het heel lekker. Echter begon hij rond die tijd ook met onrustig slapen snachts en konden zowat elk uur een speentje in doen bij hem. Ik ben toen gestopt met het bijvoeden en na een paar dagen werden de nachten iets beter. Vorige week weer eens een hapje wortel geprobeerd, vond meneer weer heel lekker maar gelijk weer de nacht onrustig, dus niet meer gegeven en na een paar dagen gingen de nachten ook weer beter. Ik durf nu dus geen hapjes meer te geven. Kennen jullie dit ook bij jullie baby's en ging het met 6 mnd wel beter? Ons mannetje krijgt overigens kv en hij krijgt de pepti omdat hij op gewone voeding ook altijd erg lag te krampen snachts, dus hij heeft wel wat gevoelige darmpjes helaas.
Ik zou idd wachten tot 6 maanden en het dan heel rustig aan opbouwen. Tot die tijd niks geven om z'n darmen weer tot rust te laten komen.