Onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fay4, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fay4

    Fay4 Lid

    25 aug 2008
    10
    0
    0
    Dag allemaal,

    Fijn dat ik dit forum vond. Mijn man en ik zijn zo'n half jaar geleden gestopt met de pil. Nu Is mij door zowat iedereen vertelt dat het zeker een jaar zal duren voordat ik zwanger zou kunnen raken. In de week voor 11 augustus hebben wij gemeenschap gehad. In de week van 11 augustus ben ik ongesteld geweest. Nu ben ik echter al vanaf 16 augustus steeds met vlagen verdeeld over de dag misselijk. Niet zo dat ik moet overgeven, maar zo'n onbestemd gevoel in de maagstreek. Vooral wanneer ik in de auto of de trein zit wodt dit gevoel versterkt. Ook heb ik de laatste dagen veel last van hitteuitbarstingen, alsof ik opvliegers heb.
    Is het op deze korte termijn al mogelijk om symptomen van zwangerschap te hebben of is dat veel te vroeg?

    Ik ben hier volkomen nieuw, alvast bedankt voor een reactie,
    Groet,
    Fay
     
  2. Reminder

    Reminder Lid

    19 aug 2008
    23
    0
    0
    Dat is moeilijk te zeggen. Wat ik wel kan zeggen is dat het onzin is dat het wel een jaar kan duren voordat je zwanger bent. Dat is voor iedereen anders. Bij ons was het de tweede ronde al raak en dat terwijl mijn man in juni een hersteloperatie heeft ondergaan en ik 'al' 37 jaar ben. Niets van aantrekken. Anders gewoon even testen?
     
  3. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Je bent 11 augustus ongesteld geweest zeg je? dan heb je normaal gesproken op 16 augustus je eisprong nog niet gehad en kun je dus nog niet bevrucht zijn. Misschien een griepje onder de leden?
     
  4. evelien30

    evelien30 Actief lid

    4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    11 augustus je ongesteldheid en 16 augustus al klachten is wel heel vroeg hoor, kan het niet zijn dat je een vroege eisprong heb gehad en dat je die heb gevoeld.

    en over dat je na de pil een jaar duurt voordat je zwanger bent is heel verschillend per persoon. de een is zwanger na de 1e ronde de ander doet er heel lang over.
     
  5. steefie1985

    steefie1985 Nieuw lid

    25 aug 2008
    2
    0
    0
    CC Medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo allemaal, ben nieuw op dit forum.

    Mijn vriend en ik zijn nu al 20 maanden bezig om zwanger te raken.
    In het begin erg onregelmatige cyclus gehad, wat nu sinds een half jaar wat regelmatiger is geworden, zo tussen de 28 en 30 dagen.

    Omdat we al zo lang bezig zijn, zijn we al bij de huisarts geweest, mijn vriend is getest en alles was bij hem goed, een hele geruststelling.
    Nu ben ik sinds halverwege deze maand aan het temperaturen op advies van huisarts.

    Nu zit ik op de 25e dag van mijn cyclus en moet normaal gesproken donderdag ongi worden.
    Nu heb ik sinds gisteren avond wat licht bruin bloedverlies gehad (3druppeltjes) maar nu sinds vanmiddag wat meer aan wc papier zitten na het plassen ( licht bruin/rozig). sorry voor de details.

    Kan dit de innestelling zijn of zou het gewoon het begin van mijn ongi zijn, heb dit nog nooit gehad.

    groetjes stephanie
     
  6. Fay4

    Fay4 Lid

    25 aug 2008
    10
    0
    0
    Dag,

    Bedankt voor jullie reactie.
    Het klopt dat ik in de week van 11 augustus ongesteld ben geweest. Op 16 augustus werd ik ineens heel duizelig en vanaf dat moment ben ik misselijk. Vandaag zo erg dat ik een afspraak bij de dokter heb gemaakt voor morgenochtend. Misschien zou het zo kunnen zijn dat de bevruchting al voor 11 augustus heeft plaatsgevonden. We hebben in de week daarvoor of de week daarvoor (weet ik niet meer precies) gemeenschap gehad. Misschien dat de menstruatie geen echte was, maar een innestelingsbloeding? Misschien ook is het gewoon een griepje. Ik hoop dat ik morgen meer weet.

    Groetjes, succes allemaal
    Fay
     

Deel Deze Pagina