Hoi Sinds 2 dagen weet ik dat ik zwanger ben en ben gelijk gestopt met roken. Tot nu toe wel vol te houden. Ik rook al een aantal jaren met een paar collega's van mijn afdeling. Als ik nu zeg dat ik gestopt ben, krijg ik natuurlijk de vraag waarom? Ik wil nog niet verklappen dat ik zwanger ben, daar is het nog te vroeg voor. Iemand tips voor een "leugentje"?
Tja heb zelf niet gerookt, maar de jaarwisseling komt eraan en dan is altijd voor veel mensen een reden om te stoppen, misschien kan je die alvast gebruiken? Dat je het anders doet als anderen en nu alvast stopt? Gefeliciteerd trouwens!
Kan je niet zeggen dat je pijn je keel hebt en dat dit gelijk een goede reden is om te stoppen. Of gewoon omdat je grieperig bent, en geen behoefte hebt.
Inderdaad dat je keelpijn hebt en het slecht voelt als je rookt en dit een ideale manier is om te stoppen. Toen ik pril zwanger was en mensen raar opkeken als ik geen wijntje dronk dan vertelde ik dat ik medicijnen nam en dit niet mocht combineren met alcohol. Ach ja, ze denken maar wat ze willen
Die van dat goede voornemen vind ik wel een grappige; zeg gewoon dat je niet als iedereen 1 januari wil aanhouden, maar 1 december; lekker anders Succes en ik vind het heel stoer dat je gestopt bent!
ja roken word duurder en volgernd jaar mag ook bijna nergens meer roken of dat je last van je keel of luchtwegen heb ik kon het 3 mnd stil houden tegen me collega`s we doen ook altijd zaterdags nazitten biertje en een peukje erbij ik heb gewoon gezegt dat die combinatie niet werkt en dat ik daardoor niet ga bieren.ik ben gelijk gestopt vanaf de positieve test.suc6 ermee en toppie dat je bent gestopt!en nog gefeliciteerd met je zwangerschap
Zeg dat je keelpijn hebt, Toen ik nog rookte en als ik dan keelpijn had rookte ik ook niet...... Lekker logische zin overigens haha.