Nep huilen...en lachen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lovely83, Sep 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Mijn dochter heeft het acteren ondekt!

Ze kan nu nep huilen natuurlijk erg handig om aandacht te krijgen van mama;). Als ik bijvoorbeeld aan het koken ben ik reageer niet op haar gaat ze nep huilen reageer ik dan krijg ik een hele grote smile van haar terug.

En nep lachen is natuurlijk ook wel handig als er visite is en ze kijken even niet naar je;) en dan heel overdreven nep ze gooit zelf haar hoofd naar achteren:D

Moet soms zo lachen om onze dochter, heerlijk kind is het!

Dus zoekt hier nog iemand een actrice voor een soap oid? Ze houd zich aanbevolen!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, nou die moet later dus maar bij een toneelvereniging...:D

3. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

Feb 3, 2007
    760
    0
    16
    Grappig is dat he?

laatst op de creche toen ik wegging, ging ze nep huilen, ik keek haar lachend aan en zei Wat doe jij nou? en toen ging ze lachen

tja ze ziet andere kids wel huilen als ouders weggaan, dus wellicht dacht ze: ook eens proberen haha

4. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Roos heeft het neplachen sinds kort ontdekt. Is wel weer zo grappig dat ik er keihard om moet lachen zodat zij ook weer moet lachen

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    o dit is zo herkenbaar, hier ook een actrice. Ze kan huilen en gillen dat je echt denkt dat er heel wat aan de hand is en dan kom je en madam heeft een smile van oor tot oor.

Ik moet dan stiekem wel lachen maar daar door wordt het alleen maar erger.
    Ach als ze gaat praten wordt dat vanzelf een stuk minder.

Share This Page