Ruim 23 weken en buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wonderbaby1, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Ik ben op het moment ruim 23 weken zwanger en ik heb dus al vana vanmorgen buikpijn. Vooral bovenin..

M'n bloeddruk is gewoon netjes verder maar ik zat te denken aan dat m'n kindje me misschien beurs heeft geschopt?!

Ik loop gewoon krom omdat recht echt niet lukt..

M'n buik voelt heel gespannen maar anders als een harde buik die ik normaal heb (heb ik ook vaak)

Enig idee wat deze klachten veroorzaakt?

Ben wel heel moe ook al doe ik niks..

2. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Bandenpijn

Ik ben bijna 33 weken zwanger en heb al 33 weken last van buikpijn. Meerdere keren hiervoor de vk gebeld en bij de gyn geweest en kreeg steeds te horen dat het bandenpijn was.

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ja het is iig anders dan de buikpijn die ik normaal heb. dus bandenpijn is het niet naar mijn idee, weet hoe dat voelt, is mn tweede kindje.

maar dit ken ik niet van de zwangerschap van mijn zoontje, ook bij hem veel bandenpijn gehad.

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    als je er morgen nog last van hebt
    zou ik de verloskundige bellen
    misschien weet die wel wat het is

5. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Wonderbaby, bij mij begint het ook erg pijnlijk te worden. Ook heb ik last van benauwdheid. Misschien dat je baarmoeder nu boven je navel is gekomen?? Ik probeer hier ff wat meer info over te zoeken...

sterkte!

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Als je zoveel pijn hebt dat je krom loopt, zou ik NU de vk of gyn bellen. Ik bel liever een keer teveel dan een keer te weinig. Sterkte!

Deel Deze Pagina