Au!! snachts pijn door hoofdje van kleine in bekken?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nora1983, Aug 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    ik ben zo ongeveer in 37e week beland. En heb het gevoel dat kleine met koppie in bekken is ingedaald. Zou helemaal geweldig zijn natuurlijk, ware het niet dat ik daar snachts enorm last van heb! Althans, dat dénk ik dus...
    Ik kan maar op 2 manieren liggen, op ene zij of andere, soms zelfs op maar 1, want aan rechterzij heeft kleine hekel, begint ie te trappen.
    Als ik dan wakker word omdat ik niet lekker meer lig(trekkerig gevoel in buikspieren, plassen, enz), en ik wil me omdraaien, dan doet het zooooo'n zeer in mijn buik! Lijkt wel of koppie vd kleine dan niet goed meedraait, of juist wel, dat dat ook zeer doet:(
    Kleine heeft trouwens geen enorm hoofd, eerder wat smal van vorm. Dat zit in beide familie's van mijn kant en die van mijn man.

Wie herkend dit? ik moet vanmiddag op controle bij de VK, dus vraag het haar ook even wat dit nou is. Ik vind het heel erg vervelend, zie er tegenop om te gaan slapen! en ik slaap al zo slecht...
    Pijn is zo erg dat ik er harde buiken van krijg en die weg moet zuchten. Ben geen pieperd, maar soms krijg ik er de tranen van in mijn ogen.

2. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Kan het ook bi zijn? Ik weet echt niet of het indalen zo'n pijn kan veroorzaken. Hoop dat vk vanmiddag een antwoord kan geven. Veel succes!

3. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Bij mij zat t vooral in me lies. Bleek dat als ik op rechts lag de kleine met hoofdje tegen een zenuw aan lag auw! Laatste nachten voor bevalling in bad geslapen hihi

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    ik heb de pijn ook voornamelijk in mijn lies. Hier is de kleine ook volledig ingedaald en ligt vast.

En dan met opstaan van zit lig houding en draaien in bed doet zeer.

5. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

Jul 13, 2012
    923
    46
    28
    Female
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hier ook mijn liezen en achter het schaambeen. Ik voel de kleine daar af en toe wel bewegen maar dat doen geen zeer, tis gewoon een raar gevoel meer haha.

Draaien doet overigens in bed bij mij ook gruwelijk zeer hoor, maar heeft echt met bi te maken :/

6. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

Oct 16, 2012
    760
    1
    0
    Hier net zo.. snachts is t een hel! Bah.. heb zo'n spierpijn gevoel bij mn schaambeen.. vk zei dat het komt doordat mijn kleine gedeeltelijk ingedaald is.. maar nog niet vast.

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Vanmiddag bij VK geweest, het is waarschijnlijk het koppie wat in bekken draait/beweegt.
    Overdag geen last, want dan "hangt" kleine gewoon op de kop in baarmoeder, maar als ik ga liggen kon kleine wat gaan kantelen zei ze, waardoor het koppie dus die pijn kon veroorzaken. Omdat koppie ook wat smal van vorm is(wel groot genoeg), kon het zijn dat ie er ook nog af en toe wat uit kan "floepen".
    Nou ja, rustig bewegen dus met omdraaien.

8. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Niet fijn. Wel goed dat je nu een antwoord hebt. De laatste loodjes Nora en binnenkort mag je hem/haar lekker knuffelen en weet je van al die pijntjes niets meer ;)

Share This Page