Ik kwam dit filmpje tegen op Youtube. Ik kan me er echt niks bij voorstellen . Orgasm During Childbirth - YouTube
uhmmm mag ik er zo 1 als het eenmaal tijd is voor mij om aan kindjes te beginnen? waar kan ik bestellen?
Heb er wel eens van gehoord. Maar ik denk dat het niet heel erg vaak voor komt. Kan ik me ook haast niet voorstellen
Nou mijn bevalling was alles behalve een orgasme haha. Alhoewel, het kreunen komt aardig in de beurt bij de laatste cm
haha bijzonder, ik denk persoonlijk dat het een kwestie is van heel erg aan je pijn toegeven (en dus veel hormonen aanmaken) persdrang en de opluchting hiervan is net zo lekker als mogen poepen als je flink aan de poep bent dus misschien ook wel een soort van lekker (als je dat zo ervaart) LOL
hier ook niet maar wel een soort ontlading van opluchting, fijn gevoel dat ik niet meer hoefde in te houden e.d. dus misschien ervaren sommige mensen dat als een soort orgasme haha De ene vrouw komt ook al van een scheet en de andere moet een half uur ervoor werken dus daar heb je ook verschil in LOL
Ik vond het een lekker gevoel toen de placenta er uit kwam.... heb ik ook gezegd zo dat is lekker zacht zeg !! haha... Maar orgasmishe ervaring nope.