Hoi Ilja, Vanaf zaterdag heeft Daan (eindelijk!) op zijn eigen kamertje `s nachts geslapen en dit ging helemaal goed!Ipv elk uur wakker, was het maar 1 x.Een hele vooruitgang natuurlijk! Nu is dat 2 nachten helemaal goed gegaan, daarna is het weer mis. Hij is heel onrustig `s nachts. Nu ben ik 2 dagen geleden over gegaan op Friso 2 en krijgt hij `s avonds Bambix Groeipap in zijn fles. Dat was wel wat ge-emmer, omdat de speen dat niet aankon. Dus heel onrustig gedronken, gaatje in de speen groeter gemaakt, té groot, waardoor het weer veel te snel ging. Straks dus even een goeie papspeen halen!Zou het onrustig slapen hiervan kunnen komen, misschien buikpijn omdat hij moet wennen aan de nieuwe voeding/pap? Ik wordt hier heel onzeker van, heb het gevoel dat ik het niet goed doe... Ook eet hij smiddags met het gezin een half boterhammetje (met smaak!) mee. Gewend aan de korstjes was hij al een paar weekjes..kan dit allemaal zorgen voor de onrustige nachten of is het gewoon de beruchte 6 maanden sprong...
Het kan van beide komen. Zijn voedingspatroon die verandert , maar het kan ook een sprong zijn. Altijd moeilijk om van afstand te zeggen. Kijk het een paar dagen aan of er weer verandering komt. Je doet het in ieder geval wel goed. Ilja