in het hotel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tjinta, 9 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjinta

tjinta Lid

3 jan 2007
    46
    0
    0
    zorghulp B
    deventer
    hallo allemaal
    ik had een vraagje over hoe jullie dat doen als je op vakantie gaat naar het buitenland,en of je je kleine dan s`avonds voor een paar uurtje hooguit 3 alleen op de hotelkamer kan laten?

We gaan namelijk naar turkije en we willen eigenlijk wel een beetje onze zoon in het ritme houden met s`avonds slapen enzo.kunnen wij dan wel even s`avonds samen wat drinken in de bar?We nemen de babyfoon ook mee.

Hopelijk helpt het een beetje,ik weet niet wat ik kan doen.Je hoort zulke rare verhalen over kindjes die zomaar verdwijnen!

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    :confused: ik zou het nooit doen! Niet alleen kun je taferelen krijgen zoals met Madeleine, maar wie weet gebeurt er iets (denk aan brand etc.) Nee ik zou echt op hete kolen zitten.

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij gaan naar Griekenland en hebben een appartement op de begane grond gekozen. Zo kunnen wij 's avonds lekker met een wijntje en een snackie op ons eigen terras zittten, terwijl ons mannetje lekker ligt te slapen.

Ik zou zelf nooit mijn kind alleen laten.
    De vakantie is niet meer hetzelfde als toen we nog samen waren, maar dat weet je van te voren ;)

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik zou dat dus ook nooit van m'n leven doen, je weet dat als je met zo'n kleine op vakantie gaat dat je dan niet kunt doen wat je voorheen deed, dat is ten minste mijn menig. iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet, maar ik zou het niet doen.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad zoals Anakin zegt, een appartement met je eigen terras, balkon of tuintje zodat je samen lekker buiten een drankje kunt doen en je kindje ligt te slapen.

Is alles al geboekt of kun je het misschien nog omzetten naar een appartement ipv een hotel?

6. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    zou ik ook echt nooit doen....ik zou niet ontspannen eten

7. tjinta

tjinta Lid

3 jan 2007
    46
    0
    0
    zorghulp B
    deventer
    we hebben een all-in hotel dus we kunnen ook alles meenemen naar onze kamer.We ziteen naast de eetzaal en terras van het hotel.

8. tjinta

tjinta Lid

3 jan 2007
    46
    0
    0
    zorghulp B
    deventer
    ik wil hem ook niet alleen laten.maar me man zei dat het makelijk kon voor een paar uurtjes.we zouden dan om het uur gaan kijken bij me zoontje omdat we er zo dicht bij zijn!

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Never.. er kan vanalles in een uur gebeuren.

10. tjinta

tjinta Lid

3 jan 2007
    46
    0
    0
    zorghulp B
    deventer
    ja dat heb ik ook gezegt.ik blijf gewoon op de kaner s`avonds dan gaat hij maar alleen

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.378
    36.246
    113
    Nee, daarom hebben wij ervoor gekozen om eens niet naar een hotel te gaan, maar in een huisje te gaan zitten.

Idd denk eens aan portugal met madeleine, die mensen waren ook bij het hotel aan het eten en zouden ook even elk uur gaan kijken.

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik zou Tijn dus ook echt niet alleen laten! Je weet nooit wat er gebeurt!
    Wij hebben mazzel met ouders die in spanje een huis hebben, maar anders gaan wij dus echt naar een appartement met minimaal 2 kamers, en een buiten. Zo kan Tijn heerlijk slapen en wij gewoon normaal kletsen, tv kijken, wijntje etc.

kus miek

13. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik zou het op die amnier ook nooit doen... maar ieders keus niet waar;)
    Wij hebben gekozen voor een camping in frankrijk
    en daar hebben we een aangekleden bungelow tent gehuurd..

14. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wij gaan ook in een hotel deze zomer. Maar ik zou Sem nooit alleen laten. We kunnen wel op het balkonnetje zitten en wat drinken en praten en 's avonds moeten we op de kamer wat stiller zijn.

15. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wij namen de kinderen gewoon mee als we gingen eten. Alleen op de kamer laten heb ik pas voor het eerst gedaan toen Dirk al 8 was, Nintendo DS wilde spelen en absoluut geen zin had om mee te gaan naar de mall.
    Maar ook toen heb ik bij de receptie gemeld dat hij alleen was, en die hebben regelmatig even iemand langsgestuurd om te vragen hoe het ging (en hem lekker te verwennen met een fruitschaal en cola en frietjes, hoorde ik later).

Deel Deze Pagina