Vanmiddag even bij de Gyn geweest voor controle. Hier moest ik heen omdat mijn zoontje (dus niet mijn dochter) is geboren met een keizersnede. Nu een gewone bevalling gehad. Maar nu blijkt dat mijn baarmoeder onrustig is. Je zag een vrij grote witte vlek in de baarmoeder met donkere (bloed) vlekken eromheen. Nu heb ik cytotec meegekregen en moet over 2 a 3 weken terug komen. Ik ben een beetje bang om de cytotec in te brengen. Heb na de bevalling enorme naweeën gehad. Wie heeft er ervaringen....
Ja ik heb 2 weken gelden cytotec gehad ivm MK. Ik vond het behoorlijk tegenvallen. Ik heb flinke krampen / lichte weeen gehad en heel veel bloedverlies. Bij mij is heeft het niet voldoende geholpen en ik moest alsnog een curretage ondergaan. Bij het miskramentopic staan meer ervaringen met cytotec. Ik snap alleen niet dat je pas over 2-3 weken terug moet komen. Het is normaal om na cytotec binnen 1-2 dagen controle te krijgen.
Dank je voor je reactie.verwacht idd bij ml topic meer ervaringen maar wil niemand tegen ere been schoppen....ik vond t ook al lang.