Beste dames, Ik ben in februari bevallen, ongeveer 2 weken kraambloeding gehad. Na een weekje schoon te zijn geweest kreeg ik heel licht bloedverlies (oud bloed, had een donkere kleur) pas in mei kreeg ik mijn eerste nieuwe menstruatie; de eerste dag was heeel licht donker van kleur daarna redelijk normaal het duurde 10 dagen waarvan de laaste 2 dagen zeer licht waren. de cyclus duurde 28 dagen. 1 juni ben ik weer ongesteld geworden het was zo licht dat ik bijna twijfelde of het wel menstuatie is, dag 3 begon het als een "normale" menstruatie. deze keer duurde me cyclus 26 dagen waarvan de laatste dag zeer licht was. Ik heb deze menstruatie ook gekeken wanneer ik zou ovuleren, de eerste 2 testen waren negatief op dag 17 positief dag 18 weer negatief en dag 20 weer positief? heel vreemd..... nu ben ik op 27 juni weer ongesteld geworden lijkt het. de eerste dag was weer zoals de vorige 2 mesntruatie's zeer licht en nu dag 2 en 3 bijna niks en weer heel donker van kleur. nu dag 4 tot nu toe helemaal niks..... Wie kent dit? is het normaal dat nu 4 maanden na de bevalling de menstruatie nog zo " slecht" loopt. Moet ik dit gewoon afwachten of er mee naar de huisarts gaan... Alvast bedankt voor jullie reacties en ervaringen
Ik weet niet of je borstvoeding geeft maar dan had het nog wel langer kunnen duren voor je menstruatie überhaupt weer op gang gekomen was. Ik weet niet eens meer hoe het bij mij ging maar ik denk dat het heel normaal dat je lijf even de tijd nodig heeft om weer op de rit te komen. Ik ben trouwens met zo'n rare lichte menstruatie zwanger geraakt, dat zegt dus ook niet alles.
Ik geef geen borstvoeding meer,wel heel even gedaan voor een maandje maar dat ging verder niet zo goed.
Ik heb anderhalf jaar na de bevalling nog steeds lichte menstruaties, nooit meer zoals voorheen. Dag 1,2 heel licht, dag 3 iets normaler en dat was het dan .
Hoe lang na de bevalling zijn jullie dan weer (echt) ongesteld geworden? Ik ben half april bevallen en nog steeds niet ongesteld geweest... ben benieuwd hoe dat bij jullie zit!