ik ben zo,n 5 weken geleden bevallen, en ik vind mijn buikje storend. ik weet dat 5 weken nog maar heel kort geleden is en dat het tijd nodig heeft, maar ik voel me niet prettig op straat als mensen mijn buik kunnen zien. nou is het gedeelte boven de navel nog erg opgezet, het gedeelte onder de navel en bij de keizersnede wond is nog wel te verbergen, maar dat bovenste gedeelte dus niet!! het gaat dus om het gedeelte boven de navel. wie ooh wie heeft ervaringen /tips om het een beetje te verbergen
dat zijn dan een hemdje en broekje ofzo? want bovenste gedeelte van buik is best hoog voor een onderbroek
Je kunt de hemdjes en broeken apart kopen, of een body. Body vind ik handiger met een broek, omdat de hemdjes een beetje lang zijn voor in je broek. Hemdjes gebruik ik dan onder jurkjes.
Je hebt nu ook overal hele leuke tuniekjes. Die zijn van boven vrij strak en vanaf onder de borsten lopen die wat wijder uit. Corrigerend ondergoed lijkt me best warm in de zomer.
Yup, tuniekjes! Een aantal jaar terug zag je echt alleen zwangeren met die dingen rondlopen. En toen liep een vriendin er ineens mee en ik dacht dat ze zwanger was. Maar nu is het een normaal modieus kledingstuk.
Dan vind ik juist dat je zwanger lijkt als je al een buikje hebt. Dat accentueerd de buik juist meer.
Klopt zo'n tuniekje di strak is en uitloopt zou ik afraden. Heb zelf een buikje en als ik zoiets aan heb lijk ik 6 maanden zwanger.
ja ik vind die tuniekjes ook juist accentueren. Ook toen ik niet zwanger was leek ik zwanger en ik ben vrij slank van mijzelf. Een broek of rok met een hogere taille of op een broek of skinny een soort wijde bloes en daar kan je dan op het 'probleemgebied' een leuke riem op doen.
ja echt he,ik heb veel van die tuniekjes gedragen tijdens de zwangerschap,heb ze weer aan geprobeerd en ik lijk dan idd zwanger....
daar zou ik idd ook naar kunnen kijken,want heb er 2 en dan zie je buikje bijna niet.....(dus meer kopen haha).ik heb ze ook in ""stof"" zeg maar ,maar daar zie je buikje wel weer bij