Ik ben op zoek naar originele ideeen voor kados voor onze jongste die 1 jaar wordt binnenkort. Gezien ze al een oudere zus heeft hebben we eigenlijk al het standaard spul al (bouwblokjes, stapeltorens, loopkar, pop, poppenwagen, keuken incl inhoud, Duplo, vtech en ga zo maar door) Ik ben dus heel hard op zoek naar kado ideeen voor haar, zowel grotere kados als kleinere kados. Iemand ideeen of leuke links naar weblogs hierover?
Een leuk kinderfauteuiltje of speeltafeltje met stoelen, de little tikes activiteitentuin (vindt Y ook nog steeds wel leuk, dus ze speelden er van de zomer vaak samen mee), aquaplay (niet helemaal het seizoen, maar wel leuk!), kleurplaat op rol met dikke kleurpotloden of waskrijtjes, krijtbord, kinetic sand..
Zelfde probleem maar dan jongens. Hier ligt een grote Nijntje knuffel klaar (waar hij ook de kleintjes van heeft). En een auto met zijn naam erop.
Dingetjes waar ik zoal aan denk, maar misschien niet zo origineel als je gehoopt had: Toet toet en Zoef Zoef Little Tikes Activiteitentuin (grote hit hier) Loopfietsje (heel populair) Draagbare dvd-speler voor auto Zand-en watertafel Muziekinstrumenten Leuk kledingssetje (doet het hier altijd goed) Leuke haaraccessoires Dagje uit!!