Onrustige baby, huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door muntje, 2 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Spruw heeft hij niet trouwens 👍
    Onderhand alles al gehad qua checklist ☺

2. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Misschien toch kleinere flesjes aanbieden en dan vaker, 8 keer 90+3 bijvoorbeeld. Voor M is 150+5 nu ook nog vaak te veel en is al een stuk ouder. De totale hoeveelheid kan dan wel in orde zijn maar per kind jan het erg verschillend zijn hoeveel ze in een keer verdragen. Ophogen moeten wij ook heel rustig aan doen, anders werkt het alleen averechts; veel spugen, heel onrustig, etc.

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Muntje hou er rekening mee dat je met nutriton de eerste en tweede dag nog weinig herrie hoort, maar met dag drie gaat even t dak eraf, althans dat is onze ervaring. Wil je niet bang maken, maar daar moet je even op voorbereid zijn dat dat KAN gebeuren. Dat is ook bij het er uit halen als ze het gewend zijn. Hier hoopten we dat ze er inmiddels vanaf kon ook omdat we t er al zo goed als uitgelopen hadden (1 schepje op 150 inmiddels) dus waren toen dinsdags gestopt, donderdag was t huilen met dikke tranen en heel de dag met een kind op mn arm/buik. Duurt maar een dag of dagdeel, net hoe flexibel ze zijn. Sommige kindjes reageren er helemaal niet op maar die kleine meid van ons had gewoon even een rotdag ervan met dr buikje. Ze draait er nu weer prima op overigens. Bij ons op CB geven ze aan dat johannesbroodpitmeel weinig uithaalt, maar we hebben gezien hoe ze is zonder JHBP (rest van maatregelen hielden we gelijk) en ze is gewoon nog niet zover dat ze daar zonder kan. We kijken met een week of 6 wel weer of het veranderd is.

4. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Nou vandaag was echt n rot dag, ik kan m niet plat leggen of krijsen , in de maxi cosi komt t maagzuur zn mond nog uit lopen. Trappelen en overstrekken.. hikken kauwen en zuur over de hele dag .

Moet ik doorgaan met jbpm of niet , ik weet t onderhand niet meer

5. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Kleiner flesje geprobeerd , vond ie niet leuk toen t op was 😅
    Ik hoop echt op een redelijke nacht , ben zelf onderhand ook op man

Deel Deze Pagina