Hey meiden, Sven is inmiddels 7 weken. We moeten hem erg bezig houden. Als hij wakker is kan je hem niet even 5 min in de box laten liggen. Vindt hij maar saai......... Als ik hem onder de babygym neer leg dan vind hij dit 5 min leuk daarna niet meer. Ook in de nacht als hij wakker is gaat hij (schrik niet) naar boven klauteren in bed. Hij ligt bijna met zijn voeten tegen het voeteneinde aan als ik hem weg leg. Kom ik snachts kijken ligt hij werkelijk waar met zijn hoofd tegen het hoofdeinde. Normaal ligt hij in een slaapzak zodat hij dus niet kan verschuiven en onder een lakentje, maar aangezien het op zijn kamertje al s nachts 27 graden is denk ik dan maar alleen onder een laken. Is hij dan onrustig en niet te vreden of gewoon een onwijze bezige bij??
Ik vind het allemaal vrij normaal klinken hoor Dat bezighouden is denk ik met name dat hij nu nog zo onwijs klein is, en nog helemaal niks kan zelf. In de box liggen is natuurlijk niet zo interessant, hij ziet nog niet eens zoveel (volgens mij nog steeds zwart-wit). En zijn enige doel in het leven op dit moment is het drinken en bij mama liggen want dat is vertrouwd. Als ie straks wat meer kan (tegen de babygym aan trappelen, grijpen naar speeltjes, kijken naar boxmobiel) zal het ook wat makkelijker worden. O ja, dat naar boven kruipen doen de meeste babys. In deze hitte is dat denk ik ook geen probleem, hij zal het niet zo snel koud krijgen nu. En straks kun je hem weer in de slaapzak stoppen.
Rond 7 weken kon ze zich hier ook niet zelf vermaken hoor! Vanaf 3 maanden ongeveer en nu speelt ze veel in de box en als ze het zat is zit ze er in een wipstoeltje bij. Ze is steeds 1,5u wakker maar hoef haar weinig te vermaken.
klinkt heel bekend gijs klom ook met 7 weken naar boven, ligt heel vaak met zijn hoofdje tegen de spijlen aan :S nu een mobiel aangeschaft op batterijen! is echt een uitvinding, hoef ik niet steeds op te draaien en hij is wel 20 min zoet dus heel normaal