paar kleine vraagjes

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door henkie24, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

onze dochter is nu ruim een week. ze mocht van de kraamzorg nu 80 tot 100cc per fles. meestal drinkt ze nu 90cc maar het gebeurt ook weleens van 70cc. ze geeft dan echt duidelijk aan genoeg te hebben. is dit een probleem?

haar temperatuur is soms 36,6 of 36,7. volgens de kraamhulp moet er dan een warmwatrkruik bij maar ze voelt gewoon lekker aan. ik kan ze toch ook niet hele dag blijven temperaturen? zo leuk vind ze dat niet :)

ook wil ze niet altijd na de fles een boertje laten. op zich spuugt ze niet. ( toevallig gisteravond een keer) kan dit kwaad?

soms zitten er in de ontlasting wat klontjes. volgens mede moeders is dit normaal. klopt dit?

en als laatste vraag. ze hijgt soms zo tijdens het drinken van de fles en even daarna. als ze even rustig ligt daarna is het over. normaal of niet?

sorry voor mijn vele vragen maar het is de eerste en kan het helaas allemaal niet meer aan de kraamhulp vragen

in ieder geval alvast erg bedankt!

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Drinken....prima zo.

Temp.....ik zou dan ook een kruik adviseren op deze leeftijd. Anders moet ze teveel energie aan haar temperatuur besteden terwijl ze die hard nodig heeft voor het groeien.

Boertje....sommige kindjes boeren niet tot nauwelijks. Kan geen kwaad.

Ontlasting....niets mis mee.

Ademhaling....klinkt normaal.

Ilja

Deel Deze Pagina