waar zijn leuke schoentjes te krijgen voor een jochie.. bij de hema hele leuke bruine gezien maar maatje 68/74 past ie niet grotere maten hadden ze daar niet toen bij de prenatal ook heeele leuke maatje 18 past niet grotere maat hadden ze niet en kregen ze waarschijnlijk ook niet meer binnen. waar kan ik nog meer leuke baby schoentjes vinden~?????
Bij Van Haren slaag ik altijd voor goede en leuke schoentjes! En ze zijn betaalbaar, voor mij ook niet echt onbelangrijk
kun je daar dan ook van die zachte baby schoentjes krijgen? snappen jullie wat ik bedoel? want die van de hema en prenatal zie ik eingenlijk als een soort pantoffeltjes die lijken op een schoentje haha of zie ik dat nou verkeerd
h&m heeft ze ook allerlei leuks! Want jij hoeft nog geen echte schoenen natuurlijk, het is meer voor de leuk.
Bij sportwinkels hebben ze vaak ook van die 'schoenslofjes'. Daar heb ik toendertijd hele leuke vandaan gehaald iig. En anders even kijken op Leren babyslofjes | Babyschoenen. Staan ook hele leuke tussen!
op internet????? www.opkleinevoet.nl Deze site heeft allerlei hele leuke slofjes/schoentjes voor baby's!!!!!!
Ik heb roze Nike's voor mijn dochter, die zijn er ook in het blauw. Daarnaast heeft ze ook puma's, die zou een jongen ook aan kunnen!