onrustige baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door girl89, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    oh herkenbaar wat je schrijft in je laatste stukje Girl!
    Ik lees even mee, want voel me momenteel net zo machteloos als jou...

2. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Heb je al geprobeerd om haar in een andere houding te voeden? Onze beide kinderen deden dit namelijk ook. Onze dochter hebben we maandenlang in de wipstoel haar fles gegeven en onze zoon hebben we liggend op de bank gevoed. Hij lag dan een beetje op zijn zij met zijn hoofd schuin. De fles konden we dan horizontaal aanbieden.

Overigens had onze dochter reflux en hebben we dat ook even gedacht van onze zoon. Het verschil was dat onze dochter eigenlijk de hele dag huilde en niet sliep, terwijl onze zoon de "alleen maar" hele dag onrustig was en ook weinig sliep. Bij hem hebben we ABC Dophilus gebruikt en dat werkte heel goed tegen de krampen.( Cinababy en Infacol deden niks). Uiteindelijk ging het bij onze zoon na een week of 10 ineens vanzelf over.

3. girl89

girl89 Lid

8 feb 2013
    98
    0
    6
    NULL
    arnhem
    Nee dat heb ik nog niet geprobeerd.
    maar wat je zegt klinkt misschien wel logisch ik heb zelf ook wellis gedacht dat ze misschien niet lekker lag.

de vader van mijn vriend geeft haar ook wellis het flesje, door een beroerte kan hij haar niet goed rechtop houden dus dan ligt ze meestal bijna plat en bij hem doet ze het nooit nu ik er zo over nadenk.
    Alleen geeft ze dan weer meer terug maar ik ga het zodalijk is proberen

4. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Probeer dr.brown flessen hier had ze ook erge krampen toen dr.brown fles en infracol (denk dat je het zo schrijft) en toen was het stukken minder. Succes!!!

Deel Deze Pagina