Gewoon even nieuwsgierig. Hier een kleine man van bijna 4 maanden, die al wel zou willen (trekt knietjes al onder z'n buik), maar z'n armen zijn nog niet sterk genoeg.
Antwoord staat er niet tussen: niet . Ze heeft alleen maar op haar billen geschoven en daarna is ze gaan lopen.
Oh en je gebruikt < en > verkeerd om . Ik neem aan dat je bedoelde eerder dan 4 maanden en later dan 12 maar er staat nu later dan 4 en eerder dan 12.
De oudste tijgerde met 7 maanden, kroop rond de 9 maanden. Zoontje weet ik niet meer. Hij was wat later met alles volgens mij. Maar onze derde kroop, en trok zich omhoog tot staan met 6 maanden. Tijgeren heeft ze overgeslagen. Nu is ze 9 maanden en loopt aan het looprekje.
Mijn dochter: niet, ging billenschuiven met 10 maanden en daarna lopen. Mijn zoon: tijgeren met 8 maanden, kruipen met 11 maanden.
Vanaf maand of 8 tijgeren en vanaf 10.5 maand kruipen, met 11mnd trok ze zich ook ineens op tot staan. Ging dus ineens heel snel
Mijn zoontje begon met ongeveer 5.5 maand met tijgeren, en dan eerst naar achter. Tijgeren (ook naar voren) heeft hij een hele tijd gedaan en met een maand of 9 ofzo ging hij kruipen. Dochter tijgerde met iets van 7 maanden en heeft nooit gekropen.
Dochter is gaan billenschuiven, en pas met 14 maanden ofzo bedacht ze dat ze ook wel kon kruipen. Maar vrijwel niet gedaan, op billen ging vele malen sneller
Ik onthoud het door er een denkbeeldig verticaal streepje voor te zetten, bij < ontstaat er dan een ‘K’ (l<) de K van kleiner