Ik heb het geluk dat ik tot nu toe nog nooit geopereerd ben ivm een opname. Maar binnenkort is het dan zover, ik moet geopereerd worden en de gehele dag blijven, maar wat doe ik aan?( en dit vraag ik niet omdat ik modieus wil bijlopen, maar omdat ik wil weten wat het makkelijkste is) Een joggingbroek, een pyjama, gewone kleren? Wat is het handigste?
Ligt er denk ik ook aan waaraan je geopereerd wordt, als dat bv aan je bui is dan zit een joggingbroek niet lekker lijkt me. Maar anders zou ik voor een lekkere joggingbroek gaan met een lekkere trui oid.
Voor de operatie krijg een heel spiffy operatiehemd-ding wat je aan moet. Ik zou verder een beetje makkelijke dingen aandoen, maar gewone kleren kan ook. Ligt misschien ook een beetje aan waar je geopereerd wordt. Ik moest aan mijn ogen geopereerd worden en heb toen gewone kleren aangedaan, maar wel wat makkelijk over mijn hoofd kon. Vlak voor en na de operatie lag ik in zo'n operatiehemd in bed en toen ik bijgekomen was heb ik me aangekleed
Jogging broek en lang shirt evt met vestje voor de kou. Kleding waarmee je en in bed kan liggen en nog even stress kan weglopen op de gang. Dikke sokken, of instappers. Geen strakke kleding op de plek van operatie. Succes!
Ik had vooral jogging broeken (loszittende aan de bovenkant) van Primark en gewone shirts met truien en een vest. En instappers om makkelijk te lopen.
Ik had een joggingsbroek aan (idd loszittende bovenkant en een lage) en een hempje. Operatie aan mijn galblaas dus buik. Toen de pleisters eraf waren loszittende hempjes
Na ks. Badjas... lang shirt. Makkelijke broek. Slippers... Badjas echt aanrader. Big xxxl. Kon ik zo hulp naar beneden sigaret roken.. Net galblaas het zelfde lekkere badjas. Ik ben Geen bed lig typ. Word er zeer onrustig van.
Makkelijke kleren, pantoffels of slippers of instap schoenen. En niet direct bij opname in je pyama in bed kruipen als je nog niet naar de ok moet. Ik vind dat altijd zo grappig als mensen binnenkomen en na 5 minuten in pyama in bed liggen Veel succes!
Stretch broek en leuk truitje. Ik hou pyjama's liever voor 's nachts. Voor de operatie krijg je sowieso toch zo'n "mooi" (not!) operatiehemdje aan.
Nog een toevoeging ik zou een boxershort of iets dergelijks aandoen. Nooit aangedacht maar met mijn geplande operaties altijd zo dom geweest om een string aan te hebben.
Dat is inderdaad een goede tip ja 😃. Heb tot nu toe even een nieuwe joggingbroek aangeschaft. Zal nog eens kijken naar een makkelijke trui/T-shirt/vest. Wordt aan m'n kaak geopereerd trouwens 😁
Makkelijk zittende kleren, waarmee je lekker op bed kunt hangen. Pyjama vond ik zelf niks. Ja, voor het slapen gaan. Niet om de hele dag mee op bed te hangen. Ik draag veel jurkjes met leggings en dat vond ik ook prettig voor in het ziekenhuis.
Hier ook makkelijke kleding. Had na mn keizersnede een zwarte yogabroek (tenminste dat stond op het kaartje) met een brede hoge band bij mn buik. Erboven een top met vestje. Ben ooky geen pyjamatyp overdag.
Beide keren heb ik een joggingsbroek aangedaan. (2x geopereerd aan mijn knie) en bovenop een warme trui die los zit. Verder warme sokken! Ik had echt ijskoude voeten na de operatie! En idd pas na de operatie aantrekken. Ik had voor de zekerheid meerdere onderbroeken mee (boxers van mijn man) Omdat die beter over mijn knie zouden kunnen, maar mocht die niet aanhouden. kreeg z'n weg werp onderbroek (die je ook krijgt na de bevalling, althans was bij ons zo), Na de operatie kon ik me niet goed omkleden dus was voor de verpleging ook fijn dat ik los zittende kleding had meegenomen.
ik draag in het ziekenhuis altijd een huispak met shirtje eronder. Zo voel ik me nog een beetje "gekleed", ander voel ik me erg opgelaten Pyama overdag vind ik niks, ook niet in het zh.