altijd als ik aan het douchen ben dan is de kleine heel druk die loopt zich dan helemaal uitterekken in mijn buik hij drukt zich met zijn rug links helemaal uit mijn buik en zet zich rechts af met zijn voetjes zou hij dat doen omdat hij het dan fijn vind of juist niet zijn er meer meiden bij wie de kleine heel druk is tijdens het douchen vind het altijd wel heel leuk ben benieuwd of meer meiden dat hebben. liefs diane
Ik heb dat altijd als ik in bad ga. Vooral als ik het zelf koud heb en dan de eerst paar minuten gaat die kleine echt tekeer. Dan gaat mijn buik alle kanten op. Daarna is ie eigenlijk heel rustig tot ik uit bad ga en naar bed ga, dan begint ie weer. Ik ga er maar vanuit dat ze het warme water fijn vinden.
Wat grappig, heb het (helaas ) zelf niet. Bij mij is het 's avonds als ik net in bed ga liggen echt bal. Dan beweegt ze echt van hot naar her, je vraagt je toch af wat ze allemaal uitspoken daarbinnen.....
Ja hier nog een! Als ik ga douchen komt ze helemaal tot leven. Ook op andere momenten hoor, met name 's avonds wanneer ik mijn rust neem, begint zij te leven haha, maar met het douchen ook! Ik vind douchen heerlijk, dus misschien zij ook wel!
En ook hier 2 drukke baby's als ik douche of in bad lig. Ze worden meestal drukker als ik me ontspan en dat is wat ik doe in bad of onder de douche.
Ja hier ook een drukke meid als ik onder de douche sta hihi.. in bad is ze daarin tegen erg rustig.. Als ik in bed lig is ze ook het eerste half uur druk in de weer
Ik voel haar ook vaak als ik sta te douchen. Leuk he! En idd ik zou ook graag eens naar binnen kijken wat ze er allemaal uitspookt
Hoi, Nou dat had ik gisteren dus ook, zo lief! ik stond met mijn rug onder de douche en de kleine was stil, en draaide ik mijn buik onder de douche, dan ging de kleine tekeer, en draaien en schoppen. Zo schattig! Ik vindt het geweldig dat zo'n kleintje nu al zo reageerd.
ja over het algemeen is hij ook best druk zo de hele dag maar vooral als ik sta te douchen en idd ik vind het heerlijk om te douchen dus michien ons mannetje ook wel, wel grappig dat meerdere meiden dat ook hebben
Ahh... wat lieeef ! De mijne beweegt ook echt heeeeel veel ! Maar vooral als ik in bed lig, of na een inspanning even rustig word, in de auto! Maar vooral als ik op mijn zij lig, echt niet normaal Maar in de douche niet zo vaak, maar het is een heerlijk gevoel, mits hij mijn ribben te pakken heeft -xxx-
Ik denk dat het gewone de abrupte temperatuursverhoging is, en misschien het stromende water. Ik heb het ook.