ik heb de afgelopen tijd de hele tojd ook nog eens onrustige benen, of nou ja alleen links, vooral savonds.... weet iemand wat je hiertegen kan doen? klem leggen helpt nl al niet meer.... meestal heb ik het zo rond mijn ongi maar dat is pas vlgn wk, (hoop van niet natuurlijk) ps. tja allemaal dingen waar ik nu mee bezig ben haha
onrustige benen is erg vervelend! ik heb er vaak last van. het gaat pas over als ik naar mijn bed ga. gelukkig heb ik er meestal last van aan het eind van de dag, dus dan kan het. proberen te ontspannen helpt ook, of iets gaan doen (bewegen). sterkte, Cleo
Hoi Bliek! Ook ik ken dat: onrustige benen, net of mijn bloed kriebelt... Maar goed, ik hoorde van iemand dat dit vermoeidheid kan zijn. Je lichaam krijgt natuurlijk te kampen met een hoop veranderingen en dat kan behoorlijk uitputten.. Bij mij helpt het dan ook om naar bed te gaan. Maar als het nog geen bedtijd is, ga ik dingen doen ; hond uitlaten/koken/cake bakken/schoonmaken etc...maar da's puur afleiding, daarna komt de onrustigheid gewoon terug.. Succes en ik zal voor je duimen! Gr. Anouk
Onrustige benen is erkend door de medische wereld en is een officiele ziekte zeg maar. Wie weet kunnen jullie op het net wat verder zoeken erover. Volgens mij is er verder geen medicatie voor of zo. Succes labmuisje