Ik heb elke avond erg veel last van onrustige benen. Als ik ze recht heb wil ik ze gebogen en andersom. Ook met lang autorijden heb ik er last van. Bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook. Ik ga soms maar naar bed omdat ik er geen last van heb als ik slaap, gelukkig. Ik heb geen idee hoe het kan en hoe ik het kan voorkomen. iemand hier? verder heb ik trouwens een droomzwangerschap
Ik heb het ook, een zwangerschapskwaaltje en nog een hele vervelende ook. Het heeft te maken met de bloedsomloop. Het bloed loopt niet goed meer terug omhoog vanuit je onderbenen. Wat ik doe als ik heel erg veel last heb: de trap twee keer op en af lopen en daarna een kussen onder mijn voeten zodat je benen omhoog liggen. Zowiezo ligt er elke avond standaard een kussen onder mijn voeten en mijn bed kan ook omhoog. Nu slaap ik bijna elke nacht heerlijk zonder die vervelende kriebelende benen. Ik hoop dat het ook bij jou werkt. En na de bevalling heb je er geen last meer van!! Succes!!
ik heb hier ook last van vooral s avonds na een dag werken. Maar het helpt echt een kussen er onder nog meer tips
Weet niet of dit hetzelfde is, maar heb als ik in bed lig het gevoel dat ik mijn bene steeds moet bewegen. Heel raar gevoel. Als ik ze dan door elkaar schud is het even weg, maar komt erna weer terug. ga dat traplopen eens proberen. Hoop dat het werkt.
erg naar heb er ook heel veel last van. zal vanavond eens kussen proberen, ben benieuwd of het werkt zou wel fijn zijn. het is echt iets wat je wakker kan houden. Kreeg eerder al de tip dat het een magnesiumtekort zou kunnen zijn. Hoewel ik geen idee heb hoeveel het bijdraagt gebruik ik wel vitaminepillen met magnesium erin voor het slapen gaan, maar de oplossing is het og niet geweest.
Ik heb er ook last van. EEn kussen onder mijn benen heeft even geholpen maar nu niet meer. Nu doet mijn man elke avond mijn benen masseren, darana heb ik er geen last meer van.
Ik heb daar het ultieme middeltje voor gevonden! Ik had het ook altijd heel erg en toen zei mijn moeder eens dat magnesium goed kon helpen. Dus ik heb bij de kruidvat bruistabletten gekocht: magnesium/calcium. En 10 minuten nadat ik dat heb opgedronken, heb ik nergens last meer van! Echt een aanrader!