Aantal weken bij berekeningen echo's?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roema, 18 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Hallo,
    Ik moet nog even, maar ben eigenlijk benieuwd wanneer het mannetje komt. Kunnen we nog niks van zeggen natuurlijk, maar ik was benieuwd of uberhapupt de metingen van de echo's vaak kloppen?

Ik heb bij de 11, 12, 20 en 29 weken allemaal eenberekening dat ik 30 juni/1 juli uitgeteld ben.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen? !

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik was 6 dec uitgerekend en 7 dec is ons mannetje geboren. Ook alle echo's gaven 6 dec als uitgerekende datum aan. Maar goed, een beebje komt toch echt pas als hij/zij dat zelf wil! Daarom houden ze de 2 weken voor de uitgerekende datum en 2 weken na nog als een normale zwangerschapsduur aan.

3. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Hier tot nu toe met alle metingen van de echo's tot een uitgerekende datum van 30 April.. Behalve de laatste, de liggingsecho van vorige week, de beeb is iets kleiner als gemiddeld & kwam er dus ineens uit 9 mei.. Maar mijn Vk zei dat ik gewoon de 30ste aan kon blijven houden..
    Gezien mijn gerommel in mn buik de afgelopen 2 weken, denk ik zelfs dat ik de 30ste geen eens haal :)

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik moet nog even. Dus kan het je niet echt zeggen.
    Tot nu toe is er bij elke echo nog 23 Augustus gezegd. We zullen zien of dit zo blijft.

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    onze beeb ligt gemiddeld 1.5 week op voor maar edatum blijft gewoon t zelfde want in het begin was het (12week) goed onze eerste was ook gemiddeld wat groter dus dan lopen ze zeg maar ietsie voor

Deel Deze Pagina