Hallo beste forummers! Ik heb even een vraagje. Ik ben op dit moment 29,2 weken zwanger. Alles gaat voorspoedig, wel bloedarmoede gehad maar dat is een kwaaltje wat er nou eenmaal bij hoort. Verder 'fiets' ik er zo doorheen. Gisterochtend toen ik bij de HA vandaan kwam -ik heb geen VK, maar ouderwets nog een HA die de controles doet- was er nog niets aan de hand. Alles goed met mij en de baby. Vervolgens kom ik thuis en ga bezig met huishoudelijke taken. Van het ene op het andere moment voelt het net alsof er spieren in mijn linkerbovenbeen (zijkant) uitvallen met enórme pijnsteken. Ongeveer 15 á 20 cm naar beneden vanaf mijn heup. Ik dacht dat ik me verstapt had o.i.d. Vandaag ging het niet over. Ik kwam er achter dat als ik me enorm actief opstel het ook steeds erger wordt. Het zijn ook niet constant de fikse steken, maar af en toe. 't Is maar net hoe ik sta of zit. Iemand enig idee of dit bekkeninstabiliteit kan zijn? Leek mij dat zoiets meer bij de lies e.d. zit. Bovendien heb ik het alleen in de linkerkant. Heel bizar. Alvast bedankt! Groetjes, Bonnie
Ik heb last van bekkenklachten . Als ik te veel doe dan krijg ik pijn in mijn bil. Ik heb er fysio voor gehad en als ik me rustig hou gaat het goed. Misschien eens een bezoekje brengen aam de fysio?
Hmm.. misschien is het 't beste om morgen even langs de HA te wandelen voor wat advies. Ach, het zal misschien ook zo wel weer overgaan. Op dit moment is het even heel erg vervelend. Vooral de helse steken ook. Hou iedere x maar in m'n achterhoofd: "Ik moet ook nog bevallen, dus dan zal dit wel niks qua pijn zijn" haha! In ieder geval bedankt!
Klinkt mij niet echt in de oren als bekkenklachten maar idd misch ischias? Wel vervelend voor je! Als het aanhoudt, toch even een bezoekje aan de HA brengen anders.
idd klink als ischias bi is veel meer last bekken om de middel achterrug met uitsteken naar been/benen
't Was overbelasting in de pezen van m'n bovenbeen. Na twee weken moest het over zijn en dat was het geval gelukkig ook. Nu hobbel ik als een eendje nog vrolijk rond, lopen lukt gelukkig weer goed. Iig bedankt voor de reacties.