Welke neusspray kan ik gebruiken?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door misspinty, 17 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misspinty

misspinty Lid

17 apr 2007
    29
    0
    0
    Ik heb al jaren last van een soort neusallergie. Ik ben wel eens in het ziekenhuis geweest en daar konden ze het euveltje niet vinden.
    Regelmatig zitten mijn slijmvliezen vast en dan gebruikte ik zo'n neusspray met xylometazoline. Ik weet dat het slecht is ... maar er ging een wereld voor me open.
    Nu is het verstandig om het niet meer te gebruiken en ben ik op zoek naar wat anders. Ik gebruik nu af en toe een homeopatische neusspray van A. Vogel, welke is toegestaan bij de zwangerschap. Alleen blijft mijn neus verstopt zitten waardoor ik het erg benauwd krijg.
    Heeft iemand ervaring met een neusspray die je mag gebruiken tijdens de zwangerschap?

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hmmm voor zover ik weet mag alleen fysiologische zoutoplossing... Maar ja of dat jou zal helpen vraag ik me af...! Ik had toen ik net wist dat ik zwanger was 1 keer Otrivin gebruikt zonder dat ik wist dat dat niet mocht, dus daar baalde ik later natuurlijk van. Toen kreeg ik dus te horen dat alleen die zoutoplossing mag...

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
  4. hoi..

vraag even aan je huisarts!
    ik mocht de mijne ook niet meer gebruiken!

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hoi, ik gebruik de neusspray vor baby´s en kinderen van otrivin. Staat ook op het doosje erbij dat je die mag gebruiken tijdens zwangerschap

6. Niet meer actief

inderdaad anette die van otrivin mag

Deel Deze Pagina