Hoi meiden, ik ben momenteel 24 weken zwanger en heb al vanaf 19 weken een onrustige buik veel harde buiken die echt zeer doen... heb vorige week zondag in het ziekenhuis geweest omdat ze om de minuut kwamen en zeer pijnlijk waren... ook zagen ze op het ctg dat ze om de minuut kwamen, de vk heeft gevoel de bmmond was gelukkig nog gesloten alleen was hij wel week en was hij korter geworden, maar omdat ik maar 23 weken was konden ze nog niets voor me doen ze hebben toen een zetpil gegeven om mijn buik rustig te krijgen. gelukkig sloeg deze aan en werdt mijn buik wat rustiger na twee uur was het bijna helemaal weer over en mocht ik naar huis. nu heb ik bedrust gekregen en moet ik elke twee weken op controle. mijn vorige kindjes zijn ook te vroeg gekomen en had ik ook premature weeen hiervoor ook in zwolle en groningen gelegen.... mijn oudste zoontje is met 35 weken geboren helaas was hij overleden door hellp. mijn andere zoontje ook met 35 weken en mijn jongste met 36 weken.... groetjes willow