Hallo allemaal, Ben bijna 36 weken zwanger en heb zo'n onrustige buik! Gevoel van flinke menstruatie komt en gaat (geen regelmaat). Drukkend gevoel bij mij schaambot en moet vaak naar het toilet! En dan niet om te plassen.... Herkennen jullie dit? Vanmiddag was het echt flink pijnlijk en dacht bijna dat ging gebeuren.
Jep herkenbaar! Ook hele felle steken down under al een aantal dagen. Kleine is al ingedaald, ik hoop dat hij/zij snel komt, maar kan nog weken duren spannend he!!
Heel spannend! Maar zoals jij zegt kan het ook nog heel lang duren. Hoop alleen niet dat dit de gehele tijd blijft. Die steken heb ik ook inderdaad.... Hier was ze een week geleden ook al een beetje ingedaald. Vind alleen dit al behoorlijk pijnlijk dus vraag me af en toe af hoe ik de bevalling ga overleven!😅
Haha nee dat hoop ik ook niet! Lig nu weer wakker met steken en krampjes pff. Er komt straks een oerkracht naar boven joh als we moeten bevallen zoveel vrouwen zijn ons al voor geweest, dat gaat helemaal goed komen! Ik probeer vooral als ik veel pijn heb te denken aan hoe ver ik nu al ben, en dat het nog 'maar' max. 3 weekjes is (ze laten mij ivm groter kindje niet verder lopen dan dat) dat is zo kort als je kijkt naar al die maanden
Voorlopig heb ik er nog niet mee te maken maar ik wil je wel heel veel succes en sterkte wensen! Wie weet heb je snel je kleintje in je armen!
Heel erg herkenbaar! Het ging pas echt weg nadat de kleine geboren was . Verloskundige zei dat het voorweeen of indalingsweeen waren. Ik kreeg dit gevoel rond de 32 weken.. Het begon heel licht maar werd met de week steeds vervelender en pijnlijker. Ik ben met 39+3 weken bevallen (dmv strippen). Dat drukkend gevoel kan komen omdat je kleine misschien met het hoofdje wat draait.
@ikke1990 lief! Bedankt @jongemama Het zegt dus eigenlijk helemaal niks over wanneer je gaat bevallen 😂 Vervelend zeg dat je er zolang mee hebt gelopen!