38 weken en ziek.... pfff...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rian89, 13 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik moet even klagen hoor..

Al 2 weken ontzettend verkouden.. en uiteindelijk ook een oorontsteking rijker. Vanwege de aanhoudende klachten maar ff naar de dokter. Antibiotica gekregen. Nu is morgen de laatste dag van de antibiotica.. lig ik vandaag al weer voor pampus in bed met koorts, knallende koppijn, en een hoofd wat vol snot zit...

Kan alleen maar liggen. Maar het nare is dat ik ook nog ontzettende bekken klachten heb, dus dat liggen de hele dag is ook echt niet prettig.. ik wist maar af.. bank.. bed.. bank.. bed...
    En dan schijnt ook het zonnetje nog zo lekker!!

Ik beval liever... daar krijg je tenminste wat moois voor terug. Maargoed, dat zou nog wel even duren. Heb nu helemaal geen puf daarvoor :$

2. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    He bah wat vervelend Rian! Hopelijk knap je snel weer op en mogen jullie jullie nieuwe ventje in je armen sluiten!

3. Rannie

Rannie Actief lid

21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Ach wat rot!! Ik zou toch nog even contact opnemen met je huisarts, er zijn ook neussprays die je mag hebben tijdens de zwangerschap die wellicht helpen!

Ik ben vanaf week 34 ook gigantisch aan het kwakkelen met de griep, heb het eerst 'gered' met paracetamol, tijmsiroop en stomen maar ben toch naar de HA gegaan voor een neusspray (holteontsteking) en die werkt als een tierelier! Voel me nu gelukkig weer een stuk fitter. Ik zag het al helemaal gebeuren; bevallen met koorts en een fikse griep ;)

Heel veel beterschap!

Deel Deze Pagina